Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tóny deště

15. 09. 2024
22
14
174
Autor
Gora

 

 

Stará zkušebna -

bubeník přizpůsobil

svůj rytmus dešti

 

 

 

 

Zalité pole -

ze zmoklého hejna vran

brodiví ptáci

 

 

 

Již několik dní

zpěv po zahradě ustal -

jez stále blíže


14 názorů

Umbratica
před 2 dny
Dát tip Gora, K3, Abakus

V souvislosti s těmi ořechy mě napadlo jen senrjú:

 

Sólo pro bicí -

S deštěm do plechu střechy

buší ořechy

 

 


Rhodesie
před 3 dny
Dát tip Gora

Skvělý kousky. A druhej pobavil...


Gora
před 4 dny
Dát tip

Z.E.: díky... i Um a Biskupovi.

Včera jsem u ČB viděla na stejném místě ty vrány, tahaly z rozmočené hlíny žížalu za žížalou:-)


 

Možná číslo dvě pro mne trošku vystupuje... :), ale líbí se mi i ty další obě... :)


... .

(Přiznám se, že se teď už cca třetí rok (většinou) nacházím na kopci, takže tím pádem jsem teď zároveň i docela za vodou (narozdíl ovšem třeba od mých sester i táty, ..., etc.)  ).


Umbratica
před 4 dny
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Včera jsem plela kaktusy ve fóliáku pod lískou. Když zafoukal vítr, déšť zhoustl: k dešťovým kapkám se přidaly ořechy... Možná by se z toho taky dalo udělat haiku.

Tip za opravdu aktuální miniaturky.


pěkně v bodivém rytmu... velmi aktuální...


Gora
před 6 dny
Dát tip

Díky vám i za komentáře... snake, potěšilo... Karle, na plechové střeše té zkušebny to znělo, jak píšeš, Janino, ano, brodíme se, já tedy jen ke slepicím... Abakus, jsi žena do nepohody!


Abakus
před 6 dny
Dát tip Gora

Janina - ako malú ma naši splavovali na nafučke po Dunaji a  naháňali ich pri  tom policajti. Tok Dunaja bol rýchlejší, než ruka zákona.

Nie sme odrezaní, ale už nás hlavný mesta prosil, aby sme ostali doma.


snake_01
před 6 dny
Dát tip Gora, Abakus

Je to plné zvuků a zámlk, pěkná série.


Janina6
před 6 dny
Dát tip Gora, Abakus

Jedině, máš-li vrtulník ;) My se teď nedostaneme ani do sousední dědiny.


Abakus
před 6 dny
Dát tip Janina6, K3, Gora

Silne uvažujem prihlásiť sa  zase raz ako dobrovoľník - je mi jedno kam.


Janina6
před 6 dny
Dát tip Gora, Abakus

Výstižné.

Jo, brodiví jsme teď všichni...;)


K3
před 6 dny
Dát tip Gora, Abakus

Smutné tóny dneška. Jako před popravou. Náš vnuk se přihlásil na bicí, tak může bubnovat...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru