Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(ne)povedené kóanové otázky
Autor
losto
Pokud je holka v posteli jak prkno, má smysl ji dále hoblovat?
Pokud je pes v podstatě dokonale vyšlechtěný vlk, proč nejlepším námořníkům říkáme, že jsou mořští vlci?
O někom kdo slyší trávu růst prohlásíme, že řeší blbosti, ale uvažujeme o tom, že může mít jen enormně vyvinutý sluch?
Platí-li pořekadlo "kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá", je možné tvrdit, že když spadnu do jámy vykopané někým jiným, vykopal jsem ji já sám? A dále - opravdu neexistuje možnost, že do jámy nemůžu spadnou zároveň s někým dalším?
Oprudí-li si člověk zadek, říkáme tomu vlk. Oprudí-li si zadek vlk, říká tomu člověk?
Může mít uživatel metamfetaminu odpor k perníku?
6 názorů
Radovan Jiří Voříšek
před měsícemslušný, pobavilo
Janina6: v Matise jsem taky nebyl nejostřejší tužka v penále, je to tak, ta rovnice je blbe, došlo mi to, když jsem si celý text četl před zveřejněním, ale zapomněl jsem odmazat... Tak mažu teď :)
Z matiky jsem teda mívala dvojku jen s odřenýma ušima, ale ta rovnice mi připadá
divná. Kde zůstalo M?