Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdes/ všude je možno potkat oranges, ..., službě medvědí malou agitaci, ..., o politické práci krátce (pro ty, co nevědí), ..., přispěj radou, kde jedinci ještě i dnes kradou...; - a také jeden Bobeček... (etc.).

22. 09. 2024
6
3
64

 

 

 

Kdes/ všude je možno potkat oranges, ..., službě medvědí malou agitaci, ..., o politické práci krátce (pro ty, co nevědí), ..., přispěj radou, kde jedinci ještě i dnes kradou...; - a také jeden Bobeček... (etc.).

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.


3 názory

Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip Jamardi

Nevím přesně, kolik lidí bylo zabito v asi nejkrvavějším úseku  čínských dějin Období válčících států (475 - 221 př. n.l.). Miliony to byly určitě, možná až desítky milionů. Lidí už bylo v (zatím nesjednocené) Číně tak málo, že neměl kdo pracovat na polích a to už začal být problém. Do té doby, když zemřel panovník, bylo pobito a pohřbeno zároveň s ním tolik služebníků, aby se měl i po smrti stejně doře jako za živa. Ale lidí už bylo tak málo, že s mrtvými panovníky začali být do mohyl pohřbívány jen hliněné figurky, v případě prvního císaře pak figuríny v životní až nadživotní velikosti.

V dnešní době pokročilé robotizace (viz tví kreslení roboti...) možná panovníci popstupně zjistí, že lidé už vlastně nejsou potřeba a že jim stačí stroje a umělá inteligence.


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Jamardi

Senzační, Romane... mně nejblíž jsou ovšem medvědi a jejich medvědí služba.


supizmus
před 2 měsíci
Dát tip

Zase skvělé!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru