Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonkurz na jména
25. 06. 2002
0
1
3824
Autor
S
Tímto bych rád vyhlásil všeobecný konkurz na dvě dračí jména - ohnivého a vodního draka. Jména by měla být běžně vyslovitelná, libozvučná a důstojná, jedná se o dračí knížata.
1 názor
stříbrné_volvo_APS_03_24
24. 07. 2003
Ohniví: Igtesýš, Etkamůž, Bygylkág, Blafefažchán nebo Machartéch,
vodní: Sikešchy, Sekažchu, Chletheen, Ichebykyc nebo Odimataj
Původ: SW-generátor jmen :-)
Fluctuatio
10. 07. 2002
juu, líbí se mi nejvíc draci, co jezdí zprava doleva !
a taky Irikus, Elfej a KRAK zní dobře :o)
No, záleží na národnosti, či, chceme-li, na místn píslušnosti Draků!
V Čechách třeba:
a
No a v cizině nesrozumitelné? Co třeba:
a
░▒▓-_-▓▒░
Tak zatim jsou provizornimi jmeno, i pres odpor nekterych navrhovatelu Amfortas a Firefist - jsou to mimochodem pomerne znama jmena z legendy o Parsifalovi, proto jsem je taky pouzil, protoze maji vlastni smysl. Ale konkurz neni uzavren.
Stracius je hezoučké, Chargol taky ujde, ostatní bych nerada četla nahlas
ten poslední pár dračích hlav bych přečetla, kdyby tam byl překlep, nebo překlad :o) Amfotras, drak, který dělá příliv, odliv a zemětřesení :o) a Drakopes , kdysi ho vesmírná máma Ohnivá Drakopěst vychrlila na zeměkouli :o)
mario_di_fiore
28. 06. 2002
Nenloth - Vodni kvet ... bude spise jmeno drakovi dcery, ale nezni to spatne
"Chargol" jako ohnivý drak a "Madylbej" jako vodní
Jak jste jiste pochopili, konkurz probiha i mimo vesmir pismaka a tak si sem zapisuju navrhy privsi odjinud.
Take je mozne komentovat jiz napsane navrhy.