Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatému Milošovi
Autor
Bulvena
Ty můj drahý Michaeli,
Na Tebe dnes zapomněli.
I svatý Václav přišel zkrátka
Neboť všechna neviňátka
Přišla se sladkými slovy
Poklonit se Milošovi.
Nesli dary z každé strany
Trestaný i netrestaný…
Kanárka a mazanici
Okenu a Slivovici
Myrha kadidlo a zlato
Změnila se v hnůj a bláto.
Na Milošově oltáři
Místo tří králů - Kašpaři.
9 názorů
tak já jsem se tu ochomejtla, aniž bych to dílko teda hodnotila, politiku taky tady nebudu řešit, ale ty to s ním ale výrazně přeháníš... :)) jistým směrem
Prométhee
Máš, Janino, naprostou pravdu - verše jsou to blbé jako futrál od houslí, primitivní, bez nápadu a jakýchkoli fines, jako kdyby je ryl do lavice dyslektický osmák.
Zeman, ať už byl jakýkoliv, byl ve svých nejlepších letech výrazně chytřejší než většina národa, a ačkoliv si hrál na burana z vesnice, měl skvělé postřehy a komentáře, jako například ten, že civilizovaný národ si neposadí do prezidentského křesla generála, protože generálové jsou zvyklí jen přijímat a udílet rozkazy.
Plebs ovšem měl už od rytířských dob ten zvyk, že panstvu na koni se zbaběle klaněl, zatímco když ležel rytíř mrtvý po boji, tak se seběhla celá ves, protože už nemohl vrátit ránu zpátky. Proto dnes pořád tradičně kopeme do mrtvoly komunismu a posmíváme se starcům jako Zeman, abychom si nemuseli přiznat, že rozkradený český stát hroutí v přímém přenosu všude kolem nás, a že naše děti nebudou mít obyvatelnou planetu, na které by mohli spokojeně žít.
Když srovnám Zemanovy nejlepší bonmoty s tímto upoceným výronem lidské ubohosti, musím se mo jeho vzoru pousmát - podobné trapné okopávání kotníků by mu zřejmě nestálo ani za komentář.
Radovan Jiří Voříšek
před měsícemJestli v Bille v Medlánkách, tak jsme se minuli.
je to vtipný
nechyběl leckterý blázínek
snad jen Kajinek
a Putinek
No, mně to přijde poněkud laciná sranda, ale proti gustu...
Naštěstí máš i spoustu pěkných a vtipných básní.
Cikáne co je ti? Strašně strašně zle pánko! A okenu pils?! Pil! Ale nepomáhá!!! :D