Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

APAK!

03. 10. 2024
6
10
105
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=mct_V45Ztrg&ab_channel=ShowJanaKrause

 

Zvláštní? Vesmír zřejmě funguje. A pak. Setopropojí. Myslel jsem na Tebe _MILÁ_ jakože... KURVA!!! Jak se to dělá?!?!?! Zapomenout... Nemůžu. Nelze. Dopisy psané Volze a Elze. Prostě... Žeuž Tě neotravuju SMSkama o tom že lávjů žetém. A pak. Šimlasisi?! Případně titisickarát psal ještě že: Chci! Toužim!! Chybíš!!! Pochopitelně že si toho nelze nevšimnout? Že. A náhle mi dnes od Tebe odpoledne cinkne SMS že vám tam někde chybím. Ovšem Tys jediná z miliónů která se sama od sebe ozve dál. A pak. Ani tohoto si nelze nevšimnout. Psal jsem Ti že se vrátím! 21.10. a ať mi upečeš mufinu. Zjevná narážka na jméno pejska Tvého newboyfriend. Ale asisisiji nezaregistrovala? Odpověď zněla že s tim bude počítáno ale! Hlavně ať už si nic nezlomím. No... Mohl jsem Ti napsat že SRDCE jsi mi přeci zlomila Ty! Ne? Ale proč bych to dělal? Už Tě nehodlám otravovat. Nene. Žádný vitriol ni cynikály_ Stejně... Po mandlích voní jen Tvůj dech. Miláčku. A pak! Stejně tu pro Tebe AŽ DO KONCE VŠECH DNŮ pořád budu kdybys třeba pak... A tak. Dokud úplně nezplesnivým a nerozapadnuse a pak... Prostě až do sklonku všech dní. Však... A pak? Nevíš.

Dnes v noci nespal. Přeqapivě. Nee kecám. Jako každou noc. Je to vždycky půl hodiny na jednom boku a pak zase půl hodiny na druhém. Bylo právě 2:30 kdy jsem přemýšlel jak to bylo tenkrát před 36 lety. To bylo 3.10 1988 a já jel vojančit do Budějc. Krátce před půlnocí šlapal kolmo na mámině velamosce na nádr v BřecLove. A pak. Vlakem do Brna na přestup. I teď před sebou vidím ta nehoblovaná prkna ve vestibulu při čekání na další spoj. A pak? Asi přes Havlbrod a Jí hlavu do Budějc. Přeplněný vlak. Kam sakra všichni cestují? A pak... Budějce. Toš.Tak. U nádraží stály karosy s velikými čísly příslušných útvaru bo jich tam bylo víc. No ale ještě ve vlaku se seznámil s několika budoucími spolubojovníky a po výstupu ještě _APAK!_ nešli do busů nýbrž do města. Však co. Stejně jim nikam neutečem. A doPRIORu na menší nákup. Zrcátko které mám až dosud. A pohlednici do Chorvacké... A pak. Pakárna.

730


10 názorů

APodezDívka
před 2 týdny
Dát tip

Zvláštní. Tak jako tak.



8hanka
před 3 týdny
Dát tip dadadik, Benetka

Rozumiem...mala som určité bloky a ešte aj mám, o niečom hovoriť nechcem, nedokážem, neviem...obdivujem tých, čo to vedia a zaujímavo, vtiahnu ostatných do svojich príbehov, "zatrasú", prebudia v nich niečo zabudnuté, skryté...komentáre sú rozhovory v písmenkách, casto velmi zaujímavé...je tu zopár autorov, kvoli ktorým sa oplatí čítať...obohacuju ...


dadadik
před 3 týdny
Dát tip 8hanka, Benetka

Hanko OK

já za sebe nejsem vypravěč příběhů, i když příběhy mám ráda, jsem zvědavá, ráda si povídám, pokud mám s kým, to není zas jen tak, pro to porozumění

dokázala bych dát příběh, ale nechce to ve mě, ze mě

jestli rozumíš :)


8hanka
před 3 týdny
Dát tip dadadik, Benetka

Dadadik, pribehy zo zivota mám najradsej...čím sme starší, tým ich je viac...podeliť sa s nimi nepovažujem za odhaĺovanie...minulosť, spomienky, je to za nami...v čase mojej mladosti bola dva roky  povinná vojenská služba, mnohí chlapci to niesli veĺmi ťažko, niektorí sa dokonca pokúsili o samovraždu...nezmyselný dril, šikana...vojakom by mal byť len ten, kto nim byť chce...a moja scifi túžba - keby nechcel nikto, nebolo by zbraní a vojen...


dadadik
před 3 týdny
Dát tip Benetka

že máte tu odvahu tyhlety svoje příběhy napsat, a sem zrovna

to já tohle můžu jen někomu povědět... a to vyjímečně...

nechci se takto odhalovat

no jo..........

:)


Benetka
před 3 týdny
Dát tip 8hanka

No tak!?

Klidně o tom napiš!!! Takový příběh bych si _nejen_ já rád přečet!

Prosím!!!

Vždyť Ty máš těch příběhů mraky! Taky!

Děkuji.

;)


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka, dadadik

K prvej časti: ...mnou  už asi bolo všetko povedané....( a pak...si dáme Deli ...slogan spred niekoľkých rokov)

K druhej časti: 

vyvolal si vo mne spomienku na roky sedemdesiate a moje cesty rýchlikom do Prahy. NIekoľko ráz som cestovala  vlakmi plnými chlapcov idúcich do kasární... raz si ku mne do kupé sadol budúci vojak s kamošom, ktorý ho odprevádzal. Chlapec neskutočne smutný, slzy v očiach...kamoš mi pošepkal - potrebuje objatie a bozk, aspoň  na chvíľu cítiť blízkosť niekoho v tej hroznej beznádeji dvoch rokov...a tak som ho objala a ...cítila chvenie a trasúce sa pery na mojich...hoci som mala len 20 rokov, cítila som sa ako mama, ktorá dodáva silu dieťaťu...

 


Benetka
před 3 týdny
Dát tip

A pak?


dadadik
před 3 týdny
Dát tip

.......

ještě že máš písmáka

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru