Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odkaz na novou knihu

11. 10. 2024
11
9
182
Autor
Gora

 Dnešní upoutávka z redakce TALENTPROART - budu ráda, když nahlédnete...

 na stránkách jsou podmínky dalšího kola soutěže - pro prozaiky, přidáno DNES - od 15.10.24 je zahájena   další soutěž... Vyhlašujeme další ročník naší literární soutěže velká cena Talent Pro ART 2024/25

 


https://www.talentproart.cz/…tml


9 názorů

Gora
před 4 dny
Dát tip

Romane, kadeřavá, díky!


kadeřavá
před 5 dny
Dát tip Gora

Jééé to mám radost Irčo gratuluji 


Zeanddrich E.
před 5 dny
Dát tip Gora

... .

Ireno, zatím nevím, co je v Tvojí nové knížce (hodlám si ji objednat hned po mém návratu do Prahy :) ), ale Tvé prózy se mně - když to shrnu - dosti nadprůměrně líbí především proto, že nejsou ,,sci-fi"... (té si dosti užiju už jen v mé bujné fantazii...) :).

 

(( ...)).

- A (třeba) vlastně i proto, že Ty - většinou - jednáš velmi podobně, jak bych v té které situaci vlastně jednal i já... :):).

 

 


Gora
před 6 dny
Dát tip Janina6

Zahlédla jsem na odkaze k dnešnímu datu:

Vyhlašujeme další ročník naší literární soutěže velká cena Talent Pro ART 2024/25


Gora
před týdnem
Dát tip Janina6

Ano, Janino, všeobecné podmínky je dobré znát, pokud by se někdo chtěl účastnit. Sledovat termíny... O Edvinovi jsem se někde v diskusi již zmínila. Mám dobrý pocit z úspěchu písmáckých autorů.


Janina6
před týdnem
Dát tip Gora

Já jsem tam zatím našla propozice jen pro minulý ročník (uzávěrka byla někdy letos v únoru). Ale předpokládám, že příští kolo ještě budou vyhlašovat a že podmínky budou podobné.


Gora
před týdnem
Dát tip

Kdyby se našel ještě někdo s podobným přáním jako Ben, několik výtisků mám doma.

Díky těm, kdo si prohlédli odkaz, třeba si připraví pro tuto soutěž texty podle nových propozic a přihlásí se. Dvakrát uspěli Písmáci, tak to by bylo --- do třetice --- parádní!


Gora
před týdnem
Dát tip Benetka

Bene, ráda! 

 


Benetka
před 2 týdny
Dát tip

No jo to je sice hezké tvoji knížku si moc rád koupím ale já to chci s osobním věnováním autora!!! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru