Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis pedofilnímu otci

12. 10. 2024
1
0
65

Hlupák jsi a vždyckys byl, než aby sis svou vlastní vinu připustil, raději vlastní dceru si opustil. Těžké břímě nes si dál, dál už ho však poneseš sám. Duše tvá nemocná, tíhou viny upadá, tvé ego jen pivo leje, a tvá duše uvnitř tleje. Tleje, tleje, hnije dál, však svého života jsi pouze ty sám pán. Moc dobře jsi věděl co děláš když sis s ní tenkrát hrál. I přesto myslet na důsledky ses bál. Jaký to má důsledek? Tak koukni na ten výsledek... Jak tvá dcera život vedla? Všechnu tvou vinu na sebe jen svedla. Tíha viny celý život hnila v ní, však nebyla první ani poslední. Pro nenávist sama k sobě, raději přilnula víc k tobě. To jí vedlo ještě níž, co bude dál? To uvidíš. Místo otcem kamarádem, přijde ti to v pořádku? To každé dítě vede vždycky jenom k takovému zmatku, že zapomene i na svou vlastní matku. Maminka však jediná o svou dceru zájem má, dcera je však zblázněná, její rady nevnímá. S otcem kouří, taky pije... Tak takhle se teda žije?? Teď už vidíš všechno sám, tak si klidně zůstaň sám!!! Tímto tento dopis končím a s tebou se navždy loučím.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru