Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koncept e-oo3

30. 10. 2024
4
2
60
Autor
Benetka

Dívám se na ni jak vstává z lůžka.

Připomíná mi přitom bůžka.

Touhy. Lásky. Sexu.

Kurva! Bože!! Ty křivky!!!

A Bůh?!?!?!

Byl dobrodruh. 

A...

Vysoustružil to!!!

Nakonec...?

Jdeme spolu. Do vířivky.

A já laskám přitom ty!!!

Ladné boky zádíčka zadeček.........................................................

Co zbylo?

Domýšlíte správně.

Těch... Pár... Několik... Hodně... Teček...

Stojíme v tesco u pultu s masem když se mne ptá: Co chceš koupit? Máš... Máš ráda hovězí?! (byť třeba tvá láska k masu v tom nevězí? :) Mám kývneš svou... Něžnou...? A nebo! Kurva!! Já fuckt vlastně ani newim!!! Jakou?!?!?! Hlávkou... Mám. A tak kupuju kilo hovězího a posléze pak tež kilo mrkve a... A Ty? Jsi neskutečná! Jestli nás někdo sleduje tak si řiká: Jo no - tatík a jeho trhlá dcera. Jo. Štěbetáš mi pitominky. U regálu s kosmetikou vybíráš nové šminky. A potom co asi? Nový kartáč na řasy... Ach. Asi to nevíš. Možná ti to nikdo neřek. Ale... Jsi krásná. Jak jen žena pro muže může? Beat. A pak taky miluješ čokoládu. Chceš být skromná a tak dáš do košíku jenom jednu ale... Když se ti dívám do očí... A chytám ty záblesky... Tak_! Tak tam dám dalších pět. Ať roztočí se s náma celý svět!

A potom doma začnu vařit. A ty? Zapneš rédiou a počneš pařit: Hey! NoW!!! Kroutíš se kolem mě svíjíš se svůdně. Ach! Neblázni řikám ti. Nechci se říznout a taky nechci aby se mi to spálilo! Směješ se tomu velmi velmi rozpustile. A potom se ke mně nakloníš a políbíš... Těším se až to bude! Povídáš. A já na to: Otevřeš mi prosím tě pívo? Jsem už naučený u vaření ucucávat. Usměješ se a bereš z lednice lahváč. Otvíráš a naléváš do sklenice. A! První se napiješ Ty! Musím ti to přeci zkontrolovat aby ses neotrávil a pak nedodělal obýdek! Teď už se směju i já! Jsi neskutečná! Řikám jí a hledám její ústa. A ten polibek chutná hořce! 

Když je vše hotovo a snězeno... Byla cizrnová polévka a dušené hovězí s mrkví a těstovinami tak... Tak mi to vracíš. Řikáš mi: To ne já. To ty jsi neskutečný! Chlap který umí nejen pomilovat ale i uvařit!!! A potom ještě dodáváš: No ne!?!?!? Ty se červenáš?!?!?! Jo asi jo no. Nejsem zvyklý na tolik chvály. Musím to nějak zamluvit... Půjdeš se mnou do hospody na pívo? Normálně chodím v neděli ale to ty už asi pojedeš pryč a tak... Přikývneš. A... Nebudeš se za mě stydět? Přeci jen... Kráska a zvíře že... Nakloníš se ke mně a pleskneš mě po tváři. Nebuď hloupý a nemel kraviny. Prostě jdeme a basta. A teď hned! Jde do koupelny a obléká si své již uschlé svršky. Venku už naštěstí neprší ale jinak je sychravo a šedivo a tak po cestě skoro nikoho nepotkáme. Před dveřmi hospůdky mě zastavíš postavíš se tváří v tvář a rozpustile řekneš: Vem mě za ruku. Ať si všichni vevnitř myslí že k sobě patříme!

Neskutečné. Ruku v ruce vcházíme dovnitř a všichni... Tři. Včetně servírky na nás zírají. Ostatně jak jinak že? No nazdar! Nedělní Míra dorazil v sobotu!! A né sám!!! Usedáme zvlášť ke stolu a Bohunka se ptá: Co si dáte!? Ach. Jinak je to vždycky co si dáš. A Jana je rychlejší a odpovídá: Dvě píva! Kamarádi po nás pokukují. A Mirďa nahlas pronese: Kohos to k nám přived? Nebuď zvědavý budeš brzo starý. Vlastně... Ty už jsi. Všichni se tomu zasmějeme. Pak před námi přistávají dvě hořká starobrna se kterýma si přiťukneme. Zvědavě se rozhlíží a polohlasem mi řiká: Už tu v Hruškách bydlím dva roky ale tady jsem teda poprvé. Usměju se a odpovídám: Všechno je jednou poprvé! Vrací mi úsměv a já si řikám že už asi ani momentálně víc šťastnější být nemůžu...? 

Dávám své obvyklé tři kousky. Jana statečně ucucává to své jedno a přitom komentuje písničky co právě hrajou na Óčku. Je zajímavé že má připomínku skoro ke každé. A já vlastně ani nevím co má ráda. Teda... Myslim v muzice! Jinak wim: Ráda se miluje ráda jí... ;) Potom zaplatím a opět ruku v ruce odcházíme. A venku za dveřma... Prosklenýma takže to je vidět jako na plátně kina se ke mně přitulí a... Líbáme se. Líbáme se. Líbáme se. Ach Pane!!! Šeptá mi: Nejsem zvyklá moc pít... Tak! Holka! To je mi jasné!!! Alespoň jsi pak povolnější šeptám jí na oplátku. A ona pak dostává snad až neovladatelný záchvat smíchu! Smějeme se oba a já ji vleču pryč. domů.

A můžete třeba hádat... Ne. Není třeba. První co udělá když za náma za klapnou dveře bytu je že se na mě přisaje jako klíště a ochraptělým vzrušeným hlasem mi sděluje: Chci tě!!! Svlékáme se navzájem a naše svršky dělají slimáčí cestičku od dveří k posteli. 


2 názory

Evženie Brambůrková
před měsícem
Dát tip Benetka

Takové by to mělo být.


Kočkodan
před měsícem
Dát tip Gora, Benetka

„Kurva! Bože!! Ty křivky!!!“

Jako drobnou zajímavost si dovolím poznamenat, že se křivky řeknou německy (die) Kurven.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru