Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl s jointem

26. 10. 2024
0
0
7
Autor
Michal23

V pokoji je tma. Jen na parapetu skomírá vonná svíčka a její prskání ohlašuje, že již brzy přijde ráno. Ráno. To mlhavé období mezi nocí a dnem, kdy všechna zvířata vylézají z nor a doupat, aby se pustila do honu za potravou. Člověk je na tom stejně. Jako vůdce smečky vzteky zamačkává budík o půl páté, ještě za tmy, aby svým BMW dorazil přes přeplněné město do sluje, kde bude příštích osm hodit provádět psí kusy za kus žvance, svetr a teplou vodu.

Pak, když se cestou domů vrací po silnici, staví se v mekáči na jeden Cheese, nakoupí v nejbližším obchoďáku potraviny pro rodinu a vrací se stejnou cestou, jakou přijel, domů mezi své. Druhý den to samé. Další též. A další. A další...

Peníze mít, na tom kolotoči civilizovaného života se taky svezu. Bojovat celý týden pro hromádku štěstí o víkendu, smát se někde v hospodě s přáteli u piva, jezdit na elektrické koloběžce městem, nebo jsem snad i já pozadu?

Možná jsou mé nároky příliš velké, možná si tady a tam proháním ego. To je jen mým nástrojem, jak komunikovat s vnějším světem. A až jednou podepíšu pár papírů, že mi jednou měsíčně za lovenou zvěř přistane na účtě početná kupička peněz, možná tehdy mě přijmou za svého. Každopádně doposud na to nejsme nikdo připraveni.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru