Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá bych zrušil tuhle změnu, podle mě to nemá cenu
Autor
Nami 99
Je to pěkná hovadina
a taky docela dřina.
Za pomoci rodiny,
posunujem hodiny.
Je to problém a ne malý.
Mohly zůstat tam kde stály.
17 názorů
Al Jal Úd -
Někdy se stane, že nemám čas. A to pak je jedno, jestli zimní nebo letní.
já teda teď tahle léta nemiluju, a tak radši toto období a i to podivný zimní...
nemám rád změnu času, ale spíš tu na letní, protože se dlouho přizpůsobuju tomu, že musím vstát dřív
Jako vždy pěkné a vtipné, Tip :-))). Ještě, když jsem chodila do práce, vadil mně přechod ze zimního času na letní. Trvalo vždy delší dobu, než jsem si zvykla, ale přesto zimní čas jsem měla a mám i teď raději.
Mechanický hodiny nebudu řešit, budu si trénovat mozek pohledem na letní čas, mozeček bude muset ubírat hodinu a je!!
Kukačka je z toho blázen :
"Ke dveřím a na zimu?
Lépe by bylo u kamen,
tohle je tak na rýmu."
Musím – je to na prd, říci
a zbytečné zhola,
kukačky jsou na mrtvici,
Chocholouška volaj.
Čas se posunul ze 3,00 hodin na 2,00 hodin. A co třeba z roku 2024 na rok 1996, to by nešlo?
To mi připomíná Zuzanu Bydžovskou jak obracela maso v ledničce. :)
Zvlášť když je za čas krátký
potáhnem zase zpátky.
to je nádhera - a to môj otec v rámci presunu nosil hodiny po celej Bratislave na pleci. Hodiny bimbali a pokecali so všetkými vežovými hodinami. Ono to bola akosi jediná vec, ktorá našim ostala - teda ani tak veľmi neostala, ale o tom niekedy inokedy.