Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHOLÁ PLÁŇ(KA) . . .
Autor
blacksabbath
12 názorů
Vítám tě nazpět. Moje vlasy to asi nebyly, ale to se mi líbí snad nejvíc. Vítám tě...
Děkuju všem nakouknuvším...komentujícím za milá slova....pro Alegna..romejší-mrholí:-)...to se tady tak u nás říká...zdarec z Budějc
taky tě zase moc ráda čtu a že se to hezky četlo .... trochu si tu dumám nad slovem romejší :)
Blackie to umí... tvoje poetické obrázky jsou vždycky zvláštní, prostě typicky tvoje...
Ivi, i kdybys napsala naprostou hovadinu kříženou s kravinou (k čemuž samozřejmě nedošlo ani náhodou), tak by mně to dnes bylo jedno, protože jsem především v zajetí radostného šoku, že ses k nám zase vrátila. Tak prosím tě vydrž a neměj brzy opět úmysly chlupatého zvířete s nadměrnými zevními zvukovody a bílým flekem u zadku. Tisknu tě na svou hruď jako navrátivší se dcerku, jež po delší době přece jen pochopila, že bez Písmoně se život stává toliko pouhým živořením. (vítací smajlík)
"Starý známý" rukopis. Podařená báseň, vidím (za mlhou listopadu) krásné budějické parky, ve kterých tančí tvá obraznost, ivi.
slová sa stratia v hmle... v šípovom som si tento rok natrhla rukáv ... krásna***