Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seten, čo celý deň len postával a pohrával sa s breberkami
Výběr: Gastarbajtr, Print, Lyryk
26. 06. 2002
19
0
3519
Autor
Ziggy
akísi chlapík celý deň len tak stál
(a) POHRÁVAL SA S BREBERKAMI
(a) okoloidúci sa osopovali jeho smerom (a) čumeli
vraveli asi takto: ´človeče, prečo tu tak postávate len tak?´
závideli, nakoľko oni si postávať nemohli si dovoliť si
.
ponáhľali sa postávať do práce
postávať po príchode z práce doma
postávať aj pri spaní toho druhého aj spánku vlastného
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
toŤ kritika POSTÁVAJÚCICH
... a jinak naprostý souhlas ... už nevím s čím ... já jen tak ...
... abych netrhal partu ... moji milý
jeden za všechny, všichni za jednoho! nemá někdo z vás, páni a dámové, utržené sluchátko???
aloooha...
Kupodivu mne naštvalo, že jsi tomu dal kategorii Blbůstka. Myslím, že by se to mělo zakázat, dávat do blbůstek to, co blbůstka není. Já vím, že to nejde, ale vadí mi, když autor označí jako Blbůstku něco, o čem sám ví, že to tak není. Už ten prolog sám o sobě...
Dám tip, ale nečekaně jsi mne tím fakt naštval. Možná proto, že to co je v prologu prostě je příliš vážné a smutné než aby nad tím zářila Blbůstka.
no právě ten prolog je recese a ... já píši jen blbůstky v poslední
době ... zakázat určitě NE ...
Jestli je ten prolog jen recese, tak myslím, že si děláš legraci z nesprávných věcí. Myslím, že pro mnoho lidí to taková sranda není. Pokud píšeš v poslední době jen blbůstky, měl bys buď psát obsahově opravdu blbůstky nebo měnit kategorii. Pokud nevíš, co je blbůstka, podívej se na moji sbírku Matýskovi legrácky. Mně prostě vadí, když lidé zaměňují kategorie.
Já uznávám autorské právo na výběr kategorie, ale ono to má také své meze, že? Musí to do té kategorie patřit alespoň podle nějakého zákonu logiky:-)
víš, já mám s tím někdy fakt velký problém, tak to spiš i pro
mne Blbce ... aby mi to konečně došlo ... možná
Nekomu vadí kategorie blbustka. Jinym zase daleko vic redaktor co si kde muze nezapomene delat reklamu na vlastni dila.
Ryba - no, to bylo trochu zbytečné a podpásové. A taky bys možná mohl používat svůj původní nick, tenhle jistě nebude tvůj pravý. Odkaz na své blbůstky jsem udělal pouze kvůli popisu stylu kategorie. Logicky jsem sáhl po svých blbůstkách, protože mne z první nenapadla žádná jiná konkrétní, ale jsou jich jistě desítky, stačí si dát výběr - Blbůstka.
Gastarbajtr
30. 06. 2002
Je to tak. Závidím já pospávajíc v práci *
Breberky malá, nohatá, kmitavá stvoření...
ASHB: ti to řeknu úplně přesně... breberky jsou příšerně ukacaný veverky :o))