Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 58

03. 11. 2024
9
7
82
Autor
Hamar

Nepořádat turnaj "tenisový Loket" v městečku pod stejnojmenným hradem v západních Čechách, považuji za promarněnou příležitost.

 

V lesích v okolí Brna se prý zjevuje nadpřirozená obézní bytost se zmijemi místo vlasů.

Zřejmě jde o obávanou "vílu tuk and had".

 

"Váš syn si připravil velice poutavý referát o životě vši dětské."

"Prosím vás, paní učitelko, to určitě neměl ze své hlavy."

 

Kanibalové jsou poměrně rodinně založení, přesto se mezi nimi nevyskytují žádní

"spořádaní otcové od rodiny."

 

Sadomasochista si potrpí na to, že si potrpí.

 

U metrologa alkoholika dlouho váhali, ale nakonec ho z práce na oddělení ověřovaní vah propustili.

"Jazýčkem na vahách" bylo, že ho chytli s jazýčkem na vahách.

 

Bobek žil dlouho v klobouku sám, pak však nastal Bob zlomu.

 

"Včera jsem tě zahlédl". "Tekly ti po tváři slzy". "No jo, měl jsem výplatu a byl malinko platčtivý".

 

Mezi ptáky se šíří neuvěřitelné zkazky o slavném míšenci, který se prý narodil v hnízdě, které si sám postavil.

Jde o Čápa Rorýse.

 

Proč nemají kanibalové rádi klobásky z malých dětí?

Protože můžou obsahovat nebezpečný batulotoxin.


7 názorů

Školní hlášení: Nastaly mrazy. Kovové předměty se stávají lepivými. Například jazýček na jazýčku na vahách...


Hamar
před 2 týdny
Dát tip

Děkuji vám všem za návštěvu!


blacksabbath
před 2 týdny
Dát tip Hamar

Veš:-):-):-)a Bobek 


Gora
před 3 týdny
Dát tip Hamar

Veš:-)


Kočkodan
před 3 týdny
Dát tip Hamar

Mám rád dílka z tvé velké hlavy. Dnes dotáhnu s funěním na vrchol bedny plně plnoštíhlou vílu, vypíchnu vši a smeknu klobouk před králíkama.


Benetka
před 3 týdny
Dát tip Hamar

Platčtivý jsem měsíc co měsíc... :D


Nami 99
před 3 týdny
Dát tip Hamar

Supeeer všechny -

veš dětská vede.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru