Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O neopuritánství E02

06. 11. 2024
1
0
23

Celej náš svět, všechny kontinenty a masový náboženství ovládli puritáni, který chtěj poměřovat sex morálkou, která je s nim neslučitelná, která nám zakazuje sexuální vzrušení, která ho vidí jako něco špatnýho, za co nás nutí cítit vinu, skrývat ho před sebou nebo si pro něj vymýšlet falešný, přijatelnější příčiny.

 

Jejich morálka je špatná, protože je se sexem neslučitelná, protože naše vzrušení, naše sexuální představy jejich puritánský morálce odporujou, ve chvílích vzrušení se všichni, i oni sami, stáváme tím co je odsouzeníhodný, za co nás nutěj cítit vinu, už od první chvíle, kdy jsme místo svejch sourozenců, místo konkrétních blízkejch osob, viděli jenom objekty svýho uspokojení, a oni v nás taky.

 

Jejich morálka je špatná, protože vydechuje atmosféru ve který je správný hodnotit sexuální vztahy a chování druhejch, ve který se náš osobní život stává objektem veřejnýho hlasování ostatních, což jsou většinou ještě horší puritáni než oni.

 

Jejich morálka je nebezpečná, protože zneužívá odvěkou masochistickou lidskou touhu po pravidlech, který ale nikdy nemůžou fungovat, protože je pro ně vymyslel někdo jinej, podle vlastních potřeb, a všem ostatním budou jenom zbytečně překážet.

 

Jejich morálka je nebezpečná, protože ovládla svět, tiše, možná i bez toho aby si toho všimli oni sami, protože každej názor, každá myšlenka, všechny obsahujou obecný principy myšlení který utvářej náš svět, a mnohem víc než samotný názory, svět, ve kterým budeme všichni žít, i samotný puritáni, a ve kterým se nám naše chování jednou vrátí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru