Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVenuše
Autor
Benetka
Srovnávám Tě s Venuší
I když se to nesluší...
Jenže! Má ústa milují
Tato slůvka spojují
Věty jako korálky
Odhazuji do dálky
Kde je možná zachytíš
Byť neslyšíš a nevidíš
Možná by se zázrak stal
Co si osud přichystal?
Ty & já nic netušíme
Za pochodu oba sníme
Já k východu Ty na západ
Království dám za nápad
Jak se potkat na lásku
Když život visí na vlásku
Cítím se tak osaměle
Asi jako vězeň v cele
Duši tíží černý mrak
Na konci sil jenom vrak
Připomínám Titanic
Nezmůžu už zhola nic
Když do mě kra naráží
Můj život jako závaží
23 názorů
Hmmm... tak u toho death metalu to vypadá, že je vlastně úplně jedno, co je tam za text... :( Mám ráda takové ty melodičtější druhy metalu, tohle fakt ne, to ubije každou myšlenku.
Předchozí verze ("rocková balada") sice textu neublíží, ale hudebně je to za mě slabota... Vlastně mě to těší, možná ta AI hned tak živého muzikanta a skladatele nenahradí ;)
Pěkně sis, Bene, suno ochočil. Jedna pěkná verzička za druhou... (smajlík spokojeného ušního konzumenta)
Toš... Myslim že se povedlo víc verzí ale za všechny dnes jen jednu:
Jo a Nohavica, to je pro mě nedostižný vzor zpívajícího Pana Básníka!
Bene, doufám, že ti bude brzy líp! (A věřím, že by ses mi nevysmíval, ty jsi jeden z mála opravdu hodných lidí, co znám.) Jo, ta rockovost, to je ten "šmrnc", co v té čtyřce vnímám. Asi to tak má být, kontrast! K jemným slovům výraznější zvuk. Ženský hlas myslím ne, tohle je fakt text pro chlapa, už ta slova o Venuši...
Jani. Nikdy bych se Ti nevysmál. Nemusíš mi to věřit. V jádru nejsem zlý člověk. Ostatně... Teď jak to tak píšu tak mi tam opět bleskl Nohavica. No... Nemusíte mě za to mít rádi ale já ho mám prostě rád. Aneb ať první šutrem kdož bez viny. Že.
https://www.youtube.com/watch?v=3slp8jmZg7M&ab_channel=Keram97
A když už jsme u toho jádra... Tam jsem sice folkař ale mezitím mě znásilnil rock. A tak můj favorit je číslo 4. Páč je takový malinko tvrdší. Ono... Nabízí se možnost dát to složit jako rock. Případně ještě zpívaný ženským hlasem. A to mám rád! A vlastně... Proč ne?
Jinak ještě souhlasím s tou jedničkou. Tež je dobra.
Go to Suno!
neni mi sice dva x dobře ale aspoň umřu u něčeho co mě baví
Tak jo, Bene, uznávám, že to byla asi naivní otázka (jestli to zpíváš ty). Můžeš se mi taky vysmát. Ale něco bys napsat mohl, ne? Když už ti tady tak pěkně hlasujeme. Zatím vede jednička a čtyřka, obě moje favoritky ;)
Kojenec? Kde? Proč? No nic, už se zase motám do tvých slovních sítí a výsledek je znám předem. Tak tadši dobrou.
Radovan Jiří Voříšek
před 2 týdnynazývá ji Venuší
a netuší
že připraví ho duši
teď se ještě nadýmá
co za babu to má
ale brzo praskne
a splaskne
Pořadí podle mě:
- čtvrtá verze
- první verze
- třetí verze
- druhá verze
smutný, ale hezký
Já nad ničím nedumám, jen jsem se zeptala Bena, jestli to nazpíval sám. Nevím, co všechno dokáže AI, ale vím, že dobře zpívat není až taková vzácnost, takže jsem tu možnost prostě připustila. Ale to se z mých komentářů doufám dá vyčíst. Tobě asi dělá radost ukazovat lidem, jak jsou blbí, že? No, budiž ti přáno ;)
Opět jsem rád nastavil ušiska tónům a slovům.
A přidám se k zárodku hlasování (i když pro mě nebylo rozhodování snadné): 4
Mezi muzikantama, od mládí ;) Znám plno lidí, co dost dobře zpívají a přitom nejsou hvězdy ;)
Nejvíc mě zaujala 1 a 4. Jednička je taková jemnější, čtyřka má zase větší "šmrnc", hlavně 2. sloka (nebo možná tam má roli refrénu) to rozsvítí. Ostatní dvě verze už jsou hodně mimo rytmus, často i mimo český přízvuk. Protože já a technika nejsme velcí kámoši, zeptám se možnà naivně: ten hlas je tvůj? Nebo hudbu i hlas vytváří AI?
Jinak text je milý, osobní, nic proti němu. Melodická linka mi ve všech verzích přijde taková bez těžiště, rozevlátá, těžko zapamatovatelná, hit by z toho nebyl, myslím si.