Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

No prima

06. 11. 2024
1
9
100

Teď jsem to smazala oboje, ono se to maže bez potvrzení. Ňák se mi to tady moc nelíbí, hele


9 názorů

Gora
před 2 týdny
Dát tip

Pokud jsi zadala kat. Události, máš dílko na "nástěnce", kde mají být např. oznámení soutěží, vydávání knih a podobně. Opravila bych kategorii. 

Jinak "nástěnku" najdeš, když bys vlevo nahoře klikla na nadpis Písmák a rolovala až dolů,  na pravé části té strany Písmák ji uvidíš...


V dílně to není, je to smazaný


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Alegna

No, ale spousta lidí netuší, jak se do Dílny dostat, a kouká jen na to, co mu Písmák ukáže na první dobrou.


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Janina6

Ano, v dílně je všechno, narozdíl od hlavního seznamu :)


Janina6
před 2 týdny
Dát tip dadadik, Alegna

Já si taky při čtení nastavuu rovnou Dílnu, abych viděla všechno, ale ne každý to zná.


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Janina6

Janino - dílna nedílna , koukám všude... vždyť ta hlavní díla, 5 měsíčně, či jak se to jmenuje, to vůbec nejde brát vážně, ten systém

bylo to tak vždy, vím


Aru
před 2 týdny
Dát tip

to je pravda


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Aru

Ale když ho vloží dnes, tak bude vidět jen v Dílně. Systém totiž dovolí do hlavního seznamu Děl vložit jen jedno dílo denně, a to dokonce i když ho zase smažeš, pořád ti ho počítá. Takže radši bych počkala do zítřka.

Jo, nový Písmák má bohužel víc chyb než "vylepšení"...


Aru
před 2 týdny
Dát tip

ano, bez potvrzení, to jsem zapoměl napsat.

tak vlož znovu dílo. jo je to chaotický.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru