Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nerozumím

11. 11. 2024
1
12
151

Dobrý den,

už na pismak moc nechodím,  ale četla jsem si v mých básních tady a nechápu, kdo některé z nich pozměnil.  Jsou někde vložena jiná slova, která se tam vůbec nehodí,  zmizela i hudba k básním...Bývali tady kdysi dobří lidé.  To mě moc mrzí, nemohu to opravit.....

Zdraví sestřička sluníčko 


12 názorů

avox
před 6 dny
Dát tip

Ano, dobří lidé jsou všude. A písmák, i když se mi v této podobě moc nelíbí, zas tak moc škody nenadělal, pravda, ze zhruba 350-ti rýmovaček mi jich zhruba 70 sesypal do jednoho chumlu, což teď postupně dávám do pořádku, ale změněná slova jsem našla jen ve dvou případech (zatím). Nic nepoztrácel, jen vysypal dílka ze sbírek a seřadil je podle data vložení. Co mi vadí nejvíc, jsou neadresná avíza, a myslím, že jednotlivá díla padají do archivu ještě rychleji než kdysi, ale pořád je to platforma, kde se člověk může vypovídat a setkávat se s přáteli. Modrý písmák byl hezčí, přehlednější, lépe uspořádaný a každopádně uživatelsky přátelštější, kdoví, co vedlo nové majitele k tomu, že ho tak z gruntu překopali... 


Aru
před 6 dny
Dát tip Alegna, Gora

viděl jsem, že pokud byl text v nějakém specificky zvláštním fontu, že byl celkově poškozen, ale může to být i tím v jakém prohlížeči je Písmák otevírán.

jo jo, Písmák se změnil, hodně lidí odešlo, ale někteří se vracejí :)


dadadik
před týdnem
Dát tip avox, Alegna, Gora

A Kami, sestřičko, řekla bych že dobří lidé jsou tu i teď

akorát ty sem nechodíš, tak nevíš

:)


avox
před týdnem
Dát tip

Děkuji, zkusím , ale až po ránu, už mi padají oči... děkuji moc


Alegna
před týdnem
Dát tip

avox, když dáš dílo  - opravit, tak pod názvem se ti objeví řádek se dvěmi slovy - základní a rozšířené, když klikneš na rozšířené, měl by se ti ukázat prolog


avox
před týdnem
Dát tip

Dělám právě inventuru svých básniček, protože Janina mi řekla, že se sbírkami zmizely i básničky v nich zařazené. Zatím mám dojem, že jen "vypadly"ze sbírek, ale na písmáku zůstaly, jen rozházené,  totiž seřazené podle data vložení. Ale opravdu jsem taky našla změněná slova, a některé básničky scuknuté do jednoho chumlu - obě tyto vady se mi daří postupně opravovat. Ale je tady ještě jeden problém - pokud měla básnička motto, to se teď zobrazuje většími tlustými písmeny, opět v jednom chumlu, kdy řádek začíná tlustou svislou čárou. Jenže když ten soubor otevřu, tato část se nezobrazí a tudíž opravit nejde... Poradí mi někdo, kde nebo jak to zobrazit, abych to mohla taky opravit? Byla bych moc vděčna.


T_O_M_
před týdnem
Dát tip

Ano písničky (odkazy) zmizely, ale pozměměné díla to se mi nezdá. Rozhodně je dobré že přibyla možnost díla upravit. Jinak taky už se tu moc neobjevuji... Ale bylo to fajn se potkávat se super lidma.

Zato neli tam, ten dehet... no co říct zbytečně nečerni prázdnej sude... 


dadadik
před týdnem
Dát tip Zajíc Březňák

najeď na moje díla a pak je možnost upravit


dadadik
před týdnem
Dát tip Zajíc Březňák

Ahojky, že by přenosem sem se pozměnily texty? 

to jsem teda nezaznamenala...

ale text upravit můžeš


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru