Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKomolím, komolíš, komolí 7
Autor
Radovan Jiří Voříšek
Umělec zarputile drápe ryje do všeho možného, až z toho vznikl nový druh výtvarného umění.
Při odvšivování výsadkářů byl popsán zvláštní úkaz na temeni hlavy jednoho z nich. Zmíněný parašutista dokázal jeden pramen vlasů ovládat. Ten dokonce měl úchopovou schopnost! Jev byl popsán a nazván "Pararuka".
Nedávno odhalený pachatel roky vykrádal svatostánky v katolických kostelích. Ukradené hostie zpracovával na struhadle. Takto narouhanou směs sypal prasatům za účelem vyšších přírůstků.
Daroval kmenové buňky. Příjemci se do jednoho změnili na Apače.
Po vypití deseti panáků destilátu byl plný rozrumů.
Střevní potíže a WC tak daleko! Stihnul to tak tak. Už měl na kakánku.
Zpěvačka Bára Basiková vystoupila v duhovém kostýmu. Na dotaz, kdo je tvůrcem té krásy odpověděla: „To si basikuji sama“.
Naše fena nám jasně dávala najevo, že se necítí spokojená ve svém těle. Nechali jsme jí proto změnit pohlaví. Ale ani v něm se prostě necítí. Teď je z ní jakýsi fenomen.
Domorodý kouzelník byl velice šamantní.
Po půl dni bloudění v mlze jsme se ocitli na rozhraní dvou slovenských pohoří. V mezifatře.