Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMám já lásku mám
Výběr: Prokletí
28. 06. 2002
16
1
3685
Autor
Bacil
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Jeden hlásek přetence
zpívá: přece milence
té já lásku dám
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Druhý hlásek přiletí:
schovej si ji pro děti
těm já lásku dám
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Abys patřil do celku
musíš mít rád manželku!
Tak jí lásku dám...
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Povinnost je nejvyšší
dát ji Kristu Ježíši
Tomu lásku dám
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Podaruji pocestné
a na rány bolestné
lásku já jim dám
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Všemu světu v okolí
když mě srdce zabolí
srdce světu dám...
1 názor
Mám já lásku mám
komu já ji dám?
Něco ve mně v chvilince
zašeptalo: Y.......
(vím, že je to klam...)
Mně se to tenkrát neposlalo? To mne mrzí... tak tedy dodatečně: je to velmi něžná písnička s velmi pozoruhodným řazením slok. O lecčem hovoří, leccos v člověku rozhoupává a leckdo je z ní (resp. z Tebe) naměkko (viz výše :)...)
Jezinčí tík*
Jednoduché, prosté a tak nějak mě to teď zasáhlo.
Pročítám si některá Tvoje dílka a jsem tak ňák naměk(k)o...
Bhatinko, ale no tak... Možná máš pravdu - kdybys tohle napsala Ty, tak by Ti dali dva tipy, protože všichni znají Tvoje skutečné básně, které jsou mnohem lepší, a Tohle by od Tebe vnímali jako výrazný pokled úrovně. Zatímco v mém případě si možná říkají - no jo, Bacil, chudák, on na víc stejně nemá, tak ho aspoň potěšíme a dáme mu tip :-))
(přeháním, ale ne zas tak moc ;-)) )
Proklíku, Ty človíčku ušatá, mám Tě rád... a Bůh ví, že to není kvůli Tvým tipům :-))
A vůbec tohle... já jsem opravdu hodně váhal, jestli to sem vůbec dávat, přišlo mi to hrozně nanicovaté (Hermit má pravdu, vždyť to vůbec není báseň)
Radost: to si jen myslíš, že nemáš, ale někde v Tobě určitě je. Může být nakřáplá, pochroumaná, plná jizviček - jako ta moje, ale věř mi a věř SI, že ji máš :-)
A stejně VŠEM moc děkuju za VŠECHNY názory
Bhati: Věř, že já jsem tomu nedával tip kvůli tomu, že je to od Bac. Moje *** hvězdičky jasně poukazují na můj pocit z díla. (Navíc autora většinou zaregistruju až po zkritizování a zhodnocení). Samozřejmě, že významným faktorem tipu (aspoň u mě) je zařazení do kategorie (zda tomu odpovídá qualita). ;-)
máš ty lásku máš
komupak jí dáš?
to je otázka....
a co třeba ta moje
nemám lásku, nemám
kdopak mi ji vzal?
komu jsem ji půjčil
a vrátil ji rozbitou
a porouchanou????
... nevím, proč je zrovna tohle dílko v kategorii MIMO ... líbí, moc :-)) *****!
Teda Prokletíku, jen z Tebe udělali redaktora, a ty hned dáváš do Výběru takové nicotnosti :-))))
Taliesin: Proč je to mimo... asi proto, že to ze mě tak nějak vyplynulo mimochodem, a vlastně to má víc společného s osobní výpovědí (nebo zpovědí?) než s poezií...
Dabinko, děkuju, Ty jsi takové miloučké stvoření, které umí vždycky potěšit...
A všem díky!
pěkné, milé, lidovkovité, tak trochu i dětské,
Skrátka prosté a moudré :)
NO tohle kdybych sem vložila já, tak se do mě všichni pustí a mám možná tak dva tipy. Ale vložíš to Ty a všichni jsou z toho unešení a máš tipů 10. Čím to bude?:-)))))))))))))))))))))))))
Bacilků, ale tak ;o) Skromnost stranou. Možná proto, že se teď zajímám lidovou poesií, tak mi to učárlo ;o)
Bhati, nezlob se, ale Tobě tu jde o tipy? ;o))))))))))) Já nevím, to mě ukamenuješ? ;o)))))))))))))))
m.
Bacilku, to je moc krásné, vážně ;o))))
Je to hezky vykrojené po technice a líbí se mi spřízněnost s lidovkou ;o) Navíc takové živé... líbí, moc ;o)
m.