Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSex(tet)
Výběr: Lyryk
29. 06. 2002
10
0
4185
Autor
Bacil
M A H L E R
Milenka
Adulenka
Helenka
Lenka
Evulenka
Rohlenka?
Notoužím...
něhudba...
na-hou-slový ú-kon-cert...
pohlaviola s orgasmyčcem
Dík, já Ti zase v případě zájmu půjčím... třeba první dva díly Harryho Pottera v originále (ale druhý teprve až ho dočtu) :-))))
Četl jsem bohužel jen Neználka ve Slunečním Městě, ale zato důkladně a několikrát :-) Vlastně jsem asi četl ještě jednoho, ale toho jsem měl jen půjčeného, a tak se mi časem vytratil z mysli. Ale i tak je Neználek cosi, co patří mezi střípky mého dětství. Přes ilustrace ho mám propojeného i s výtvarným uměním a architekturou 60. let... vyvolává ve mně pocity... I když při psaní téhle věcičky jsem si na něj, pravda, nevzpomněl :-))
Fakt? A víš, že bych si ty ostatní dva možná někdy vypůjčil? Jen tak, z čiré nostalgie :-)
Četls Nenzálka? Tam byly i MALENKY!!!! Ovšem Malíčkové jim v nevraživosti někdy říkali Náfučky - představte si, takové slovo!!!
;o))))
m.
Já jsem si říkal, že ta už je asi hnusná... ale nic vhodnějšího mě nenapadlo... tak promiň a nezlob se, prosííííím...
Děkuju za všechny názory.
Lyryku, máš pravdu, ale to víš, já už ani o tom svém... a tak mi nezbývá než planě teoretizovat :-)))
Hermítku... nevím, budu o Tvých slovech přemýšlet
Kebo, já nevím... když Ti to něco dává, tak to čti, když ne, tak nečti...
Casenko, Tvé "narada" má být asi "nerada", viď? Možná proto, že Ti tenze ve vlastní dušičce brání připustit, že tohle je taky součást života...
Nuitííííííčku :-))
Romanku, o které bych mohl eroticky snít, jsem v poslední době... i když - možná o jedné - - - ;-)))))))))
Astalavista
29. 06. 2002
sice mi schází avizovaný sex (tvých tet), na ten já byl zvědavý, co o něm víš a napíšeš, ale stejně jsi nezklamal... :-))))