..[KAKOSTI]. Ten nápad nemá chybu.
takže mám konečně trochu času a na dělení klubů právě pracuju; pochopitelně ocením jakékoliv další nápady a návrhy
rebecca: Armandův klub rozhodně jednočlenný není .-) Pokud ovšem nepovažuješ číslo 13 za číslo 1 :))))))
Dámy a pánové,
jmenuji se Adam Dvořáček a jsem zakladatelem klubu Humorná próza a poezie.
Souhlasím, že kluby vznikají poněkud živelně a né každý klub se rozvine až do funkční podoby.
Myslím si, že určitým filtrem je počet členů klubu, podle kterého jsou kluby seřazeny. Klub s jedním členem je buď zcela nový nebo zcela nezajímavý.
Přesto se nebráním kategorizaci - jen zatím nevím do jaké kategorie nás zařadit, snad klub literární nebo zájmový-to by rozhodli členové hlasováním :o)
Chválím Clovrdika za snahu prosadit užitečný nápad, líbí se mi to.
tohle bych přivítala, protože ten seznam klubů je už šíleně dlouhej a některý se tématicky naprosto překrývají (drogová tématika) a přitom je někde jenom jméno zakladatele a žádný členové ani díla
těším se, protože současný stav je neúnosný...:-)
aRmido, výbornej nápad s těma jazykovědnejma klubama. Řekl bych, že už je tady návrhů dost a tak to předložíme Oldovi :-).
no tak co je? kdy s tim teda někdo (autor) něco udělá? doplnil bych kluby jazykovědné, kam patří mahoneyho gramatika a moje přechodníky.
Ty hele človrdíku tomu říkám dobrý nápad!!!
tak jak? už se toho někdo chopil?
VŠE CO ZDE BYLO ŘEČENO - VE SMYSLU DĚLENÍ JE DOBRÝ NÁPAD! TEDY - NĚKDO BY S TÍM MĚL JÍT K OLDOVI :-)
VŠE CO ZDE BYLO ŘEČENO - VE SMYSLU DĚLENÍ JE DOBRÝ NÁPAD! TEDY - NĚKDO BY S TÍM MĚL JÍT K OLDOVI :-)
Notreal: počkejme, až se Olda vrátí z dálčin dalekých ;o)
m.
Napadá mě, že by stálo za to, aby se toho někdo ujmul a došlo by k tomuhle: vlastníkům klubů by byla hromadně odeslána zpráva, že dochází k dělení klubů a byly by jim (s vybídnutím k alespoň minimální střízlivosti) nabídnuty kategorie, kam se zařadit. Následně by vlastníci klubů pověřené osobě napsali svou volbu, ten by ji zhodnotil a buďto potvrdil nebo by s vlastníkem dále diskutoval.
Co Vy na to?
m. ;o)
řek bych, že Výtěr je taky názorový klub....
Klub pražských písmáků je určitě lokální, ale kam dám svůj Klub nářezů to zatim nevim...
prokletí - dobrej nápad, díky :-)
no jo, lidi, tak nám končí srpenec, začíná zářič, takže se nechá předpokládat, že se zde zase budete vyskytovat v hojnějším počtu; proto by bylo dobré, abychom se zase začali nad kluby bavit, aby vzniknul nějakej ucelenej návrh, kterej pak dáme Oldovi; předem dík za aktivní přístup :-)
Nevím, jestli mám právo, ale dal bych třeba tabulku s názvy + jednoho reprezentanta na ukázku. Třeba nejaktivnějšího nebo obměněného randomem ;o)
Co Vy na to? ;o)
m.
Jo, to by bylo přehledné a fajn :o)
jo, zní to fajn :)
akorát nevím, kam zařadit svůj Klub přítel gramatiky.. když mi Rivka zrušila kolonku "dlouhodobě neaktivní" ;)
taky souhlasím.....s přibývajícím počtem klubů je to fakt už moc nepřehledný..rozhodně by tomu určité rozdělení pomohlo. velmi dobrý návrh!!!
clovrdik - dobrý nápad. kategorizácia klubovú činnosť spriehľadni a zjednoduší. Som ZA!
myslim, ze je to velice dobry napad, at zije kategorizace a katalogizace...
myslim, ze po kliknuti na kluby by se mel objevit seznam klubu rozdelenych podle kategorii s nejakym uvodnim textem...usetri to minimalne jeden klik a nevim, jestli myslenka textu, ktery odakzuje na to, ze kluby existuji je trochu zavadejici
kdyz takovy setrideny seznam klubu bude existovat, rekl bych, ze to bude dostatecne prehledne...
Radost
Dobrej nápad. Já jsem určitě pro.
clovrdiku, zajímavé, líbí ;o)
m.
Jo, asi by bylo dobrý, kdyby se po liknutí na "Kluby" neukázal jejich výpis, ale nějakej krátkej odstaveček, že tada kluby existujou, co to vlastně kluby jsou a pak by by tam byl klikací seznam kategorií klubů ( s např. jednořádkovým popisem, co ta kategorie obnáší ). V tom seznamu by asi měla být i možnost kliknout na "všechny kluby".
Ano, dobrý nápad!!! Zkusím nad tím taky ještě popřemýšlet!:-)
Já jsem jedině pro... Ono najít tady klub dělá občas problémy i zaběhlejšímu človíčkovi : )
Mi se zdá, že "kluby dlouhodobě neaktivní" nezapadají do předchozího dělení... A navíc, jak je potom přeřazovat? Vyškrtla bych tedy část sedmou, jinak, myslím, dobrý nápad:)
Já jsem každopádně pro, méně porozhléfnutý človís asi musí mít maglajz z toho, když vidí nad sebou
Kavárna Textařů a Hudebníků
Klub loupačů a pojídačů strupů (nejlépe z kolen)
Fantasy a sci-fi
Rozhodně ano ;o) Myslím, že by bylo fajnové přidat kolonku "Do jaké skupiny patří klub" do úprav ujednotlivých klubů...
;o)))))))))))
m.