Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePáměť je ráno já
Výběr: Lyryk, Print, hermit, Prokletí
03. 07. 2002
33
0
4043
Autor
Tynic
Bea : To je tím, že Lyryk zdupal fotky na písmákovi :o( zkusím to někdy opravit.
Kam ty na ty nápady chodíš??? Skvělé! Básnička teda skoro nic moc, ale obsah by byl stejně rušivé v této formě, sedí k ní něco takového. Asi to nevyznělo jako pochvala, ale JE TO POCHVALA:-)
Tak jsem si chvíli připadal jako malej ztracenej žáček v bludišti na Petříně...
*
...zajimava forma, i kdyz ne tak originalni jak by se na prvni pohled mohlo zdat. Obsah dost nulovy. Nevadi, ze je to nahodile, ze to nedava vetsi smysl taky ne, vzdyt slova jsou jen filtraty, ale nenavozuje to, aspon ve me zadny pocit, atmosferu...
kap_Stehno
05. 07. 2002
Bezva zracadla, bezva nápad s tou grafikou, je to tu řečený sice už dostkrát, ale ráda bych se přidala, na přemejšlení a takový to lehtání v břiše, když si člověk uvědomuje nějaký pravdy, toho tady fakt moc neni, ale na druhou stranu. No,zkrátka se mi to líbí s malejma výhradama.
ta úprava je překrásná...
u nás na zdi je grafit: jsme z části oheň a z části sen...no, nevím, co v Tvé básni mi to řpipomnělo...ale je fajn...
Gastarbajtr
05. 07. 2002
Sorry, asi jsem trochu mimo,protoze jsem tady novy, ale.. to se tak dobre hodnoti uprava textu ( ktera je jiste zajimava), nebo par nahodilych, neotrelych rymu ve stylu originalita, padni kam padni.?) Chapu, ze asi "co tim chtel basnik rici" se asi uz nenosi.. ale preci jen..
"Realita, je sen co lita" ..??.. , zajimava realita.. pro vetsinu, nebo asi alespon pro ty, co to tak hodnoti..?))
ostatni, snad.. vcetne toho povidani se zrcadly ma neco do sebe..i kdyz ty rymy mi pripadaji spis jako nahozene proto, aby se zajimave rymovaly, nez aby neco opravdu rikaly..-)
Pokud jsem se nejak "dotekl" redaktoru, ci uznavanych ES tady, omlouvam se,ale byla tam zadost o kritiku.-)
Mně se líbí nápad:) Povídání se zrcadly:))
Komár:) Tip většinou neznamená kvalita, ale líbivost:)) A do kritik můžeš všechno (teda skoro všechno:) ) :)
to se Ti povedlo, perfektní zpracování...moc se mi líbí to písmo...možná víc jak text samotný:-))
Astalavista
03. 07. 2002
Prokletík má pravdu - pri čítaní hlava lieta sprava doľava a naopak...a vyvoláva to ten dojem, o ktorom píšeš na konci - povídaní se zrcadly :o)
Pefektní!!!
Líbí se mi ta náročnost na čtenáře, ůůů, nemám slov!!!!
Díky *
m.
Asi ma najviac dostal ten názov - stačil by za celé dielo :o)
Nie, nie je to na efekt, je to veľmi silné...ja tu bojujem so slovom "zcvoknu" - neviem vysvetliť, prečo.
Predstavujem si to zrkadlo s lampou vo Vašej predsieni...s tým sa najčastejšie rozprávam ja :o)
Vrátim sa :o)