Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolykač snů
Výběr: Lyryk, Print, Rivka, , hermit, Carodej
28. 06. 2002
49
0
5207
Autor
Vio
Polykač snů
Noc jako díra do tmy zeje
dívám se do vrásek mých tváří
ach, jak jsme staří
já i mé obličeje
Čas zívá tlamou
kam jen to spěje?
já znám sny - farizeje
zase mě zklamou
Proto je všechny spolykám
a strávím v ústraní
vždyť jsou jen na hraní
pak půjdu s Tebou... a ony kam?
Swedish_Nigg
13. 11. 2003Swedish_Nigg
13. 11. 2003
Strávený sen se změní v čistý život... snít se musí, ale ještě víc se musí žít přece...
Swedish_Nigg
13. 11. 2003
Ale já znám oba směry trávení... i ten Tvůj... jen v daný okamžik napsaní básně jsem měl zrovna takhle převrácený metabolismus ;-)
Swedish_Nigg
13. 11. 2003
Tak Vio!!!! KOlik chceš vykřičníků? Tyhle jsou varující. BUď jsem bokem já anebo...
Promineš mi snad, když řeknu, že bych to směle zařadil do kategorie výkřiků. V mém krejčovství si tohle o oušku jehly může nechat jen zát.
... se nezlob, prosím. Mimochodem večer jsem v Praze, budeš li mít chuť jít na pivo, tak se ozvi.
Promiň mou přespřísnost...
Pointa zachraňuje celý dílko, obsahující rými spíš do počtu, než působivý a oslňující - ale - jako celek fajnky a líbí :-)
TIP
takových kritik jako napsal 815_0 je zaptřebí jako soli, jen houšť a větší kapky:-)
No samozřejmě... třeba se nad sebou zamyslím a začnu psát pořádné rýmy... pardon... rými ;-)))
vážně nebýt toho konce... tak jsem v koncích:-) ani tip tu ode mě nemáš, tak jeden, ale s přimhouřeným okem a je za ten end:-)*
Vio: Pěkně to šlape, ale líp bych to vypointoval, ten závěr je SKORO až holanovský pohřeb. Takovéto jeho: "Slyším volání sýčka/ale kam?" Nebo tak nějak to bylo.
Vio: Jo a zapomněl bych. Zkus míň používat sloveso být. Zkus se bez něj obejít. Bude to znít líp.
ředitelka_zeměkoule
26. 07. 2003Litochowitz
07. 05. 2003snehurkasnehurka
27. 07. 2002Miroslawek
15. 07. 2002Miroslawek
03. 07. 2002
jen ta první sloka, Vio, pak jsi to nějak posunul jinam, ale i ta první stojí za to...:))
Komu to tam onykáš? Jo tak jo, fakt sem ti nevěřila, že je to na tip, ale je. Von je to takovej Nohavica trochu ... nemyslíš? T*
jojo,
fakt je dobrá (já Ti v tom autě moc nevěřila ;o)
Ale mámo, stejně:
Zlé je, mít za sny farizéje..až srdce se mi chvěěje ;o)))
(No jo to bych nebyla já abych Ti to trochu nezlehčila ;o))
ach jak jsme staří
já i mé obličeje...
tohle mne fakt chytlo, zbytek mi až tak úžasnej nepřijde...
ale něco v tom žije, to jo
Hm, čekal jsem od toho víc, když to má takovejch tipů.
Já bych řek, že je to úplně normální průměrná básnička.
Petr_Palkowski
28. 06. 2002Petr_Palkowski
28. 06. 2002
první sloka je skvělá, druhou podle mě kazí souzvuk s první a třetí ikdyž dobrá, už to nedokáže napravit. celkově to ale obsah posouvá trochu jinam a tak stejně dávám tip...
Překvapení o Via, to je dobře vy(u)zrálé... žádný emocionelní bolestínismus a popelem posyp (namrzlých cest), ale silná báseň... já ti snad dám chlape i ťyp... a dám... máš ho... *!
Noc jako díra do tmy
zeje
dívám se do vrásek
mých tváří
ach, jak jsme staří
já i mé obličeje
(tak za tohle...)