Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se,
08. 03. 2000
2
0
1872
Autor
Sluníčko
Vypalte cejch na nevinná těla!
Ja som asi beznádejná romantička, ale Tvoje my´ˇslienky ma desia. A ak je takých myšlienok vo svete veľa a existujú individuá, ktoré sa s tým stotožňujú, o veľa prichádzajú....
Chodiť s "cejchem", možno by si sa sám čudoval, koľko by si mal roboty...
Chápu to všechno jako kruté sarkasmy - a proto: díky - geniální.
Mimochodem - všichni jsme vrazi - a tváríme se jako slunícka... "I killed a man who did nothing to deserve it... Put the nails in his hands like my fathers did before me... Yes I killed a man... But he rose again..."
Zabít nevinnost skrývajíc vlastní viny, ukrizovat svetlo, zbavit se svedomí, milovat sobecky, znicit kvet krásné ruze - zustane trní... Jak vlastní tomuto svetu - jestli jsou tvoje díla o tomto - pak smekám a dodávám - Amen.
*
(omlouvám se za chybející hácky na klávesnici...)
blbý_romantik
09. 03. 2000
Vcelku by to vazne nemuselo byt hloupe, cist to zvlast je zvlastni. Tesim se na zitrek.
sorry...to byl jenom error
mimochodem...
maličké resumé:
-ukřižujte světla...
-schovejte se za ty s dětma...
-zabijte růži...
-seberte duši...
-vypalte cejch...
Doprčic kde todleto skončí ...?!?
Povražděte se navzájem ? (...ehm..:-) )
Nesmělý odhad:
Jedná se o
a)ilustrace k připravované publikaci na téma "soukromá apokalypsa"
b)návod k použití "Dějin šílenství"
c)hlavní teze nového filozofického díla "Sluníčkovo kyvadlo"
d)snůška ptákovin, kterými se snažíš přimět lidi, aby hádali vo co de a dělali ze sebe pitomce( jako teď já...)
Hmmm...no asi se sám podat..+O:-) (hádej srabe, co to znamená...)
Sluníčko, vážně se do té čárky špatně trefuje. K obsahu bych ti něco napsala, jenomže pak by byla moje kritika delší než tvoje dílo :-)
~ ~ ~
Sluníčko čteš to někde nebo to jsou tvoje myšlenky.
Kdo by asi mohl mít cejch. To jako ať hodí kamenem... Myslim, že si ty dny složim a budu v tom hledat smysl jako v celku. Možná tě poznám.