Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalému princi
28. 06. 2002
15
0
3185
Autor
Damik
sk8ergirl> Moc se nechystej a přečti to - osobně se v tom topím čím dál víc - ale - to uvidíte až přijde čas a mé další dílko :-)
Francis_Lyron> Tvou bezmoc vyjádřit se plně chápu...:-)
kouzelná_květinka> Přítě prosím avízko - od všeho, co z klubíku přečteš - ať vím a můžu chválit :-))
Tom> viz. kouzelná_květinka>
kouzelná_květinka
21. 06. 2004
všem moc děkuju! jsem rád, že malý princ stále žije. a těm kdo ještě nečetli, to vřele doporučuji. je to něžná knížka, ve které se, ač je útlá, skrývá víc, než se může zdát.
mějte se :)))
Petr_Pan + Francis_Lyron: No dyť já už se na něj taky dost dlouhou dobu chystám...zjistila jsem, že ho dokonce i máme doma, takže se stydím ještě víc :-)...ale chystám se to brzo napravit...
Francis_Lyron
18. 06. 2004Francis_Lyron
18. 06. 2004kouzelná_květinka
18. 06. 2004
Jo jo, klubové :-)
Já se musím přiznat, stydím se, ale já jsem Malého prince normálně ještě nečetla....:-/
sk8ergrl> Když už jsme u fascinujících zpovědí - já ho dostal do rukou teprv asi před sotvapůlrokem - a - je to naposto úchvatné, plné inspirace, plné pravdy - můžeš to číst znovu a znovu a pokaždé se rozpláčeš a pokaždé v tom najdeš něco nového - rychle sežeň...:-)
ech... omlouvám se za své násobené kritiky, to víš, písmák domů... :))) nějak jsem si nevšimla, už asi nevnímám :o)
nejde o klasiku... je to tak krasne napisane, ze aj maly princ ma radost...
Líbí - už kvůli Malému Princi, už kvůli rolničkám, už kvůli ... všemu:) *
bebitka blond
06. 08. 2002
Milý Kebo, smyslem díla bylo vyjádřit radost, jak už název kategorie napovídá. Je to taky pocta, pocta krásnému dílu, pocta malému princi v každém z nás a tomu, že dokážeme pochopit křehkost a zranitelnost růží, vážit si krásy a pravdy a něco pro ně vytrpět. Snad se mi to nepodařilo a vše padá na vrub mojí neobratnosti. Škoda.
Damik *:-))*
D áš-li někomu
A krostich maličký
M usíš do lomu
I koupit paličky
K napsání takový kravinky
jakou právě čteš....... :o):o):o)
Jéje Meggie, moc díky!! Ještě mi nikdo nenapsal akrostich. Taky bych se pokusil, ale ty dvě gg asi nesvedu.
*:-))**
No jo Damiku, takový blbý jméno mám jen já :o) jinak to s tím akrostichem - takovou hovadinku jsem dlouho nestvořila :o)
Musíš, když v tom lomu prší,
Eště do toho deště koupit
Gumáky. Jinak naprší Ti do
Galoší.
I já vím.
Estétům déšť sluší.
No nejni to zrovna blbý jméno, je hezký, vážně. Ale ta moje hlavinka šlape trošku pomalu, pokulhává. A nejni nad kravinky Meggie. Kde bychom byli bez těch drobných hloupostí. Nakonec, já píšu jenom samý kravinky.
Krásný večer!
:-))))))))