Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo svačině
03. 07. 2002
2
0
1573
Autor
unseen
zrající třešeň
snoubí se s barvou sýru
chléb úpí v zubech
brr, mi to připomnělo jednohubky, co mi strejc kdysi nutíval... :-))) ale je to takový šťavnatě propečený ;-)
Carodej:ulpí...no fuj......to bych tam pak ještě musel nacpat verš o kartáčku Oral B a pastě Colgate...a vyfasovat honorář za reklamu.....což není od věci ;o))))
A jak to že to není o přírodě? Copak třešně rostou v krámu? ;o)))))))
No to bys mohl říct, že sýr je z mléka, mléko z krávy a ta je v přírodě:))))))))
Carodej: jo, jak říkám- jedna velká příroda. A časovýho určení je tam taky habaděj - třešně zrajou v červenci, pro mlíko na sejr jezdí mlíkárna večer, chleba se peče přes noc a svačí se dopoledne. Prostě haiku jako noha ;o)))))))))
pojídám třešeň
padla mi do papíru
s umělým chrupem
„Hájku“ je řemen...
(Kompotovaná třešeň z koktejlu vypadla 3. února ve 2 hodiny a 5 minut ráno nacamranému pamětníku bardů předminulého století v baru na konci rakovnického náměstí naproti sv. Bartoloměji do jeho osobních propriet, které schovával, aby mu v mlžném ránu, až půjde vetchým krokem k nádraží, nevypadly do zamrzající kaluže.)
Doufám, že se nezlobíš, to bych nechtěla...
░▒▓*-*▓▒░
Já tam nejdřív četl "ulpí v zubech", což je dost nechutný:))))
Ale o přírodě to moc není:))) Rozhodně to má ale něco do sebe, přinejmenším z kulinářského hlediska:)
to mi pripomina jeden umel.smer, ze co je krasa - ked sa stretne sijaci stroj na stole s uz neviem s cim...