Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtyři
03. 07. 2002
9
0
1719
Autor
Damik
Pohlazení vlhkým křídlem
ptačí výkřik do němoty
koutkem oka.
* * *
Zlato stéká
klouže mezi stébly
tiše šumí řeka.
* * *
Drápky pološera
vyškrabují za patami dne
předzvěst noci bezedné.
* * *
Stříbro vplétá se do černé
zahoukání sýčka
jinak ticho.
tak přemýšlím, který se mi líbí nejvíc... čtu si to zas a znova a nemůžu se rozhodnout :))) všechny very nice beautiful ;)
tip
Máš dvakrát pravdu: poprvé v tom, že ta čtyři haiku (nejsem odborník na haiku, takže si ani já nejsem tak docela jistý, jestli jsou to opravdová haiku) vyjadřují určitou posloupnost času, myslel jsem, že to bude zřejmé, ale asi ne no...takže je to myšleno jako čtyři denní doby - jitro, poledne, večer a noc..:-)))
a podruhé - ano taky čtyři, jako čtyři haiku..:-))
dík za kritiku a za to, že nad tím přemýšlíš:-)))
Když jsem začala číst, nepřečetla jsem si v úvodu, že je to kategorie haiku, dočetla jsem až do konce. A pak jsem přemýšlela, proč název čtyři? Napadl mne popis hodin v noci jak jdou za sebou a začíná svítat, nebo 4. hodina ranní??... A tak jsem hledala proud času...
ale možná je to jen čtyři....jako čtyři haiku :)))
Nejsem si ale jistá, jestli tohle je opravdu haiku...dávám ti tip za pocit z veršů a jejich noční melodii :)) **
ta první opravdu stojí za to...
ty ostaní už zas tak ne
ale zasloužíš si tip (motivace?) :)))