Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se:o]
10. 03. 2000
2
0
1742
Autor
Sluníčko
Přesto vás budu milovat, milovat a ctít!
Ja som to pochopila, asi...!! Keď to čítam takto odzadu. Sluníčko, ty sa asi nestotožňuješ s názormi z ostatných dní, že nie? Ty miluješ ľudí napriek tomu všetkému čo nižšie opisuješ, napriek tomu zlu, o ktorom hovoríš... Pochopila som?
Hm hm hm... Tak Sluníčko taky ctí den nedělní... To jsou věci.
(pokrytče!)
A jestli si Tom myslí, že máš jen nepatrně násilnické sklony, pak Bůh s námi.
...celý den pršelo a teď v noci mi už podruhé vyšlo slunce... život se občas zdá víc než smutnej ale je to jen zdání...díky příteli... :o)
Je to rozkošné.
Vyplatí se to i časově, o prostoru nemluvě a na své si jistě přidou i ti s krátkou pamětí.
O opruzelcích z ubrečených litanyjí bych se takticky zmiňovat neměl.
Sluníčko? Dík. Sice jsem čekala trošku něco jinýho, ale ani nevim co vlastně. Jsem ráda, že jsi nezklamal. I když o tom to neni, že.
Jsi tibetsky mnich s nepatrne nasilnickymi sklony.
Tvoje rubrika "na kazdy den jeden citat od Slunicka" se mi libi vic a vic.