Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetná obloha
Výběr: Gastarbajtr
04. 07. 2002
17
0
2205
Autor
Annika
Obláčikové
ovečky cupitajú
modrotou neba.
Radost - roky mi modra farba nic nehovorila, ale zmenilo sa to ;-) mas pravdu, modra je sama osebe chladna, ale krasne modre nebo s oveckami veru nie je chladne :-)
_fantomQ_ - d. za tip :-)
Albireo, Seregil - dakujem, ze sa paci :-))
A také barva jistých očí, co se mi hrozně líbí.
A já mám vůbec modrou rád a hlavně tenhleten odstín, co má obloha chvíli po západu slunce.
Za básničku Tip. A u mne kandiduje na haiku měsíce (ještě jsem ale většinu nepřečetl, takže možná bude i u mne předstižena.
modrá je prostě modrá...blue...má oblíbená...barva čekanek u cest, který zpívají poutníkům své vyprahlé blues...barva naděje...barva dálek...barva nebe...
... je to krátký ... je to výstižný ... je to MODRÝ ... je to dobrý ... je to TiPŤoP .... dávám Tip
:))
joj
barva v haiku - tvoje oblíbená metoda?
(sama o sobě stojí trochu obvykle nebo snad neživě...ale stejně klub)
Petr_Palkowski
06. 07. 2002Gastarbajtr
04. 07. 2002
Damik - cupity cup ;-))
Francois - dakujem :o))
Polarka - tiez mi trosku trvalo prist na chut modrej ;-))
trixxx - ovecky su aj tak milucke :-))
tanganika - tusim som prisla na chut haiku :-))
Gastarbajtr - oblaciky su vidno prave na modrej oblohe :-)) diky za vyber
skromna - praveze som si vzdy myslela, ze cestina ma viac vyrazovych prostriedkov, ale asi to bude v tom, ze ich ma kazdy jazyk ine, som rada, ze si rozumieme :-))
DAKUJEM VSETKYM ZA TIPY :-)*