Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seza svítání ...
07. 07. 2002
14
0
4186
Autor
alina
na malý střípek zrcátka
píšu si vzkazy vlastní duši
pro případ že bych oněměla
pro případ že bych zapomněla
pro případ že by nikdo nebyl doma
:) jo, taky se mi líbí "pro případ, že by nikdo..." To mi ještě bude sedět v makovici:)
Navždy_Tvůj
01. 11. 2002
takové dorbnůsty můžu...navic mi, Ali, píšeš z duše - a není to poprvé...(jen s posledním řádečkem jsi se mohla pomazlit trochu víc - nezní mi jak by měl---)
uli: děkuji :o)
Ale, holt co naděláš, já si stojím i za posledním řádečkem ;)
Jemné, přímo z duše...
Pár řádků výmluvných.
Zrcadlíš se v nich!
I nepravidelný tvar Tvého zrcátka do taštičky na šminky, zalitého do olověného obroubení, připomíná...Děkuji.
░▒▓~_~▓▒░
«♥»
A promluvila tvář
s ústy zmalovanými starou růžé na rty
němá
zapomenutá
v domě, kde slunce nevychází ;o))))
alinko, ke to moc něžné a křehké... zrcátkovské ;o)))
Díky moc ;o)
m.
ufo: jo, a to jsem Ti říkala, že jsem jí psala u vás na okně?? ...nejspíše tam vládne nějaké pozitivní vlnění :o))
Monty_Python
07. 07. 2002
no, já to polde komu čemu nelíbím, ale když se "mně" dá nahradit "tobě" je tam mně, když tebe nebo ti, je tam mě..popř mi :o)
mně se to líbilo...(tobě se to líbilo)
proti tomu např má mě rád....(má tebe nebo tě rád...)
hu, si hraju na češtináře a neumím ani i y...:o)))))))
Já na češtinu ve škole většinou chyběl, proto se takhle sichruju aby mě místní češtináři nebili. :-)
chachá :o) ....tak problém mě/mně ...mě trápil 3/4 mého života. Jedině díky Písmákovi jsem na sobě zapracovala, aby ze mě nebyl totální barbar :o) ... Ale,protože na tenhle shluk písmenek jsem nějaká totálně natvrdlá, mám eště lepší "dřevorubeckou" mnemotechnickou pomůcku :o)
Že jde o pády 2, 4 a 3, 6 si pamatuju. Dále, že jde o "shluk" MĚ a MNĚ ... a pozooor, teď ten fígl :o)) .......čísla 3, 6 jsou VĚTŠÍ /než 2, 4/....a proto tam budou mít VÍC písmenek...tedy MNĚ!!!!..... no, někdy to málem počítám na prstech :o)))
Kdyby mě teď slyšela Rivka, asi ji trefí šlak!!! Že bych jí neposlala avízko? :o) Rivenkoooo, halooooo.......sakra, nedělej, že mě neznáš......!!! ........a nech si ty xichty :oD))))
tatíííínkůů: tak to budu asi tak genyjální po Tobě :o))))
....a vidíš, já si furt myslela, že je to můj vynález