Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se;
11. 03. 2000
1
0
1497
Autor
Sluníčko
Zabijte to co štěstím jest!
Nějak souhlasím s tím anonymem v obou případech. Jako bych ho odněkud znal...
PS: nic proti Problémům, potížím smůle (všechno nás učí a pomáhá nám ve vývoji) ale je dobré mít v sobě oázu kam se můžem uchýlit když nám to začíná přerůstat přes hlavu.
filosofie a umění spolu souvisí ne? (vše souvisí se vším a myslím že je zajímavé pro autora i pro nás jak na to uvnitř reagujeme?:)
Panové, to je vysoce moudré a vůbec ne depresivní. Když se zbavíte lpění na tom čemu říkáte štěstí odejde od vás i protiklad který s tím neodmyslitelně souvisí. A ve vašich duších zavládne Klid a Láska všechno malé lidské štěstí převišující. No nevím zda to bylo myšleno takto ale já to tak cítím a máš za to můj typ.
Blbost, nejsme srabi co nesnesou tu a tam pár slz, o to větší je pak to štěstí!
:o) Otázkou zůstává, zda chceme Pokoj, Klid a Vyrovnanost anebo i Problemy, Potíže, Smůlu naproti se Štestím... :o)
(proč tu kecáte o filozofii, ja myslel, že tady půjde o umění... či neumění. :o)