Jsem rád že to tak bereš...:)
Murtis: omluvu nepřijímám - právě proto, že za kritiky se přece omlouvat nedá, je to tvůj názor a já ti za něj děkuju. Mimochodem, přecijen je to jedna z mých prvotin, a ne že by ty pozdější byly mnohem lepší, ale uvědumuju si, že není dokonalá, i když mě moc těší, když někomu tak připadá :o))
Takže díky a príma den, W.
Bohužel se asi nepřipojím k těm horujícím lidičkám. Nápad není marný... (a jakože o vílach a jiných pohádkových bytostec čtu rád), ale rýmování to hodně sráží dolů. Lepší průměr, řekl bych... Rozhodně ne to nejlepší, co jsem tu kdy četl. Souhlasím s Armand, ohledně té sloky.
Omlouvám se, ale měla to být kritika, né?
já už mám v oblíbených asi 30 věcí a nikomu to evidentně nevadí... tak nevim, jak je to s tím limitem
každopádně děkuju, moc mě to potěšilo :o)
Nemám slov.......*****........škoda, že NEJoblíbenějších může být jen 10........každopádně k těm svým právě přidávám tuto báseň..
:-)))
Překrásné fakt...zvláště úplný závěr...snad jen občas trochu vadí porušení stavby sloky. Jinak dobré zpracování. Víly mě taky fascinují a pořád se jim nemůžu dostat dokonale na kobylku...
to víš, od toho jsou to víly... nepolapitelný :o)
*!
Děkuji, opravdu se mi moc líbí! :o) S.
sorry mam rad lichy cisla a tak bych ti teoreticky nemel dat ten dvacatej tip a jenom napsat dobry, ale neda mi to a pisu - skvely a davam ti ten dvacatej tiP*/*
Basenka je to pekna moc cista jak horsky vodopad... libi
úúúúúúúúúúúúúúú báječnééééééé krásnéééééé tipppp
Lancelott: Díky za komentář; v tomhle případě ale víla nestělesňuje lásku, je to trošinku jinak...
Navždy_Tvůj: to mě moc těší, děkujuuu
Witch: prostě že klub a tip a že se mi to dílko moc líbí :)))
Taky se mi líbí ta pasáž co Armandovi, ale souhlasím s Navždy_Tvůj: už jsem četl lepší. Líbí se mi to, ale vyznívá to, jako by Láska byla malá holčíčka, která neví co dělá a je ještě příliš hloupá na to, aby to pochopila:o(
jůů děkuju všem... (Navždy_Tvůj: ještě bych prosila vysvětlení k těm zkratkám...)
4/5+T+K
tož já sem četl už lepší, ale pěkná je moc a řadím do klubíku... :)
Sice dlouhy,ale kdo si pocka ten se docka :-)
tip
souhlasim s notreal, je to zatim jedna z nejkrasnejsich co jsme tu kdy cetl
pročítám zas a znova ta nádherná slova!
Toxman: ... když myslíš ... :o) díky
V těch správných rukou to skutečně může být hodně krásná pohádka. A pak, že život není někdy sám o sobě romantický... :o)
Toxman: a v jiných rukou to muže být taky pěkně bolavá pohádka, ale romantický to každopádně bude...
No jo... bolístka je třeba spíše pofoukat a ne ji drásat do krve, to dá rozum. Tak aspoň tak symbolicky fúúúúúuuuu :) A ať se zahojí.
Toxman: :o) díky Toxmánku, máš to u mě.
Ty jsi vážně kouzelná čarodějka Witch :)
Toxman: no jasně že jsem, ale každej si to ve mě musí najít sám než uvěří... :o)
Není to pohádka ? Je to pohádka :o) *
Milé děvče, vyjádřila jsi to moc krásně. Doufám, že se ta básnička dostala do správných rukou....
Kytička: :o) jo, dostala, díky za názora a dík, žes to prokoukla... :o))
souhlasím s Notrealem, jen bych dodal NEJEN na písmákovi
je to nádherné!!!!
děkuju všem převelice, díky :o)
hlubší kritiku (jak si chtěla):
není to špatná báseň... rozhodně děláš pokroky :)
tahle sloka:
"Však její srdce patří jiným světům
a oči země pokladům
a její život – voda řeky
co věčně míří ke splavům"
je nejlepší část básně... moc se mi líbí a za ni *
střídají se v ní silnější a slabší chvíle, ..já mám raději těžší poezii, tohle je na mě moc narativní (vyprávěcí). Navíc mám rád, když není poznat (na první pohled) o čem ta báseň je, a člověk musí přemýšlet. Ty jsi napsala milý, zářivý střípek, ke kterému se ale už nevrátím. To je můj čistě subjektivní pohled a jak je vidět, tak ojedinělý, protože mnoha lidem jsi udělala radost, a to je hlavní :))
marně hledám slova,
zkusím to přečíst znova ....
jo, i podruhý a potřetí je to stále stejně krásný
*t*
To je to nejkrásnější co jsem tady na písmákovi četl
**************
Opravdu krása
ČISTÉa upřímné a krásné a tippp*
...já nevim. Nemám slova. Každý slovo se vrejvá hluboko a vyrejvá... bolavou brázdu, pálí po jizvách... TiP.
Můžu do plyšofilozofů?