Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLienka
07. 07. 2002
9
0
2248
Autor
vajda
Lienka plače, narieka
že jej bodka utiekla
Určite ju poznáte
mala ju na kabáte
Malá, čierna, guľatá
možno spadla do blata
Dá si lienka dole kabát
čo v tej chvíli veru zbadá?
Zostala len vo veste
a bodku má na mieste
Milá vecička - ako Tynik. Máš nejakého konkrétneho detského okatého adresáta ?
Trochu bojujem s posledným dvojverším prvej slohy - nesedia mi prízvuky :o)
Konkretneho ani nie...ale spolupracovnicka si ju preniesla domov a naucili sa ju jej deti... tak tak
To som rad ze ste zareagovali trosku dlhsie ako ostatni...len bodkou alebo hviezdickou. Este raz vdaka a som poteseny...
To som rad ze ste zareagovali trosku dlhsie ako ostatni...len bodkou alebo hviezdickou. Este raz vdaka a som poteseny...
Skromna, Rowenna,Galaxy...som rad ze sa tato vecicka tu nasla...uz tu bola hadam zo 2...3 mesiace, neviem kto vam dal avizo, ale aj jemu dakujem. No a ak sa ju niekto chce dokonca naucit aj na spamat, tak to mi zobralo rec...
mno..nikdo mi nedal avi, ale se mi moc líbil tvůj hříbek, taxem se šla juknout jestli píšeš pro dětinky :-))
To je fakt nádhera :-)))***
Podařilo se mi ji přeložit do češtiny, naučíme se ji :o)
Naprostá nádhera *****! Dětem se určitě musí líbí...s dovolením zařazuji do klubu "písmáci dětem"