Cheché - Cynduš - zapomněla jsem na tipa:)* - Tip - za ten supr den
hihi, to bylo MASO >)
dikec :)
rire, to bylo.....měl bys vidět tu modřinu:-)
nevíte někdo, kde a jak jsem si roztrhl gatě? :-)
to asi jak sis tam chtěl schovat toho krásnýho čopra...
von se tam nevešel, jak měl tu vysunutou přední vidlici
Litochowitz: modrinu? ja zadnou nemel :)))) a to jsem jeste hral na kytaru cely vecer a v nedeli :)
papouch: myslis tim plavanim v certovce nebo skotacenim po karlove moste? :] ale tos mel myslim gate jeste cele :)
rire...někdo má, někdo nemá:-))
ALL & spešl Wopi & Big.George:
ostrý obraz a dobrý zvuk!!! tak máme zkušební volochtávačku za sebou a o to víc se můžem těšíkovat na srpenec :))) checht, čekala jsem grafomansky nahuhlaný podivnosti s flekama od inku na prstech... a zatím jste ouplně normoš lidí :))) ačkoliv to možná nezní zu viel lichotivě, je tomu tak :))) díkes fšem fšem fšem :)
Wiki: hlava v poho, díky tobě a sůvě :)) a díky tam nahoru... ;-)
Litoch: modřina jak mexickej tolar... jak malý kucí... ;-)))
Rire: ta zmátožená psí Barunka byla úžasná :))) máš kouzelný ruce, čéče :)
kdo je u Tebe normoš???
se mi zdá, že Ti něco provedu!!
Cyndi, si piš, že má rire kouzelný ruce :-))))
chňá chňááá ...
Kdo je dneska normální tak snad ani není normální!
:-))
no , papouchu, to nám asi nehrozí :-)))))
někdo na nás ale hrozí...
jinak: kdo je normální, ať zvedne levý chobot!
Cyndi: noooo :) mám zvířata rád a někteří z nich poznají že se rád mazlím :)
smarjaa :o)))... tak za :o) 14 dni :o) necelejch :o)
PS: Nezapomente plavky na to topinkovateni ( pripadne sporaky, propanbutanove lahve, panvicky a chleba !!! ;o) )....
Kdyby mel nekdo chut na 2jite topinkovani. ;o)
Ahoj, jsem rád, že jsem nepodlehl své lenosti a viděl vás.
Cyndi, díky za sraz a za všechno. :)
bylo to oki... rád jsem vás viděl:o)
Cyndi : bylo to příjemné, ( BTW: co hlava ? ) :-))) TIP !
Dá se tam někde zaparkovat? Nesnáším sociálku.
Carodej: totéž právě řeším taky :)
Asi jsem línej jako ošípané, uznávám, ale představa, že po týhle probdělý noci (zábavou) budu čekat na autobus, na metro a na bla bla ba, mne děsí. A totéž zpátky. To snad radši nikam:)
Nekradu! Ale oni jo!!!:-)
za ulicí Újezd (to je ta co vede z mostu od Národního divadla) je možné parkovat na Smíchovské straně ve všech přilehlých uličkách...
Jsem utahanej a přetaženej, nechce se mi nikam..
škoda, já myslela, že přijedu, ale bohužel nevychází, tak
tam moc nepoblinkejte trávníček... bavte se
Já jsem to nějak nepochopila, na takovou akci jedu poprvé.Díky rebecco, psal mi Ziggy a budu spát u něj.
Jsi hodná, už se na Vás všechny těším
Omluv moji natvrdlost....
Jeanne
Красная роза
Самый яркий и выразительный букет роз перед Вами. Он - вечный праздник красоты и чувственности. Специальное предложение! 51 красная роза - всего за 139 долларов! С 22 мая - всего 99 долларов! Доставка по Москве.
Wopi: tvá indické šponovní poznámka mě rozesmála :) Netušil jsem že máš tolik vloh :))) Příště prosím né u oběda :))))))
tak já nakonec nemůžu ani jeden termín....čili škrt :-)))
ale ubytování u mě slíbené platí....kontaktujte ziggyho...postará se o vás :-)))))
Pája: ještě jedno ubydlení potřebuje Jeanne... dneska se na mi obrátila... pude to?
dávám od toho ruce pryč :-))...ať se stará ziggy..:-)))
pojď ziggy pojď....***
wopi: to nevadí******* taky mě to mrzí****však my se určitě někdy zas sčuchnem***dlužím vám čajíky a spousty hodin a nějaký pěkný dinosaury....(až budeš u nás spát...porozhlídni se a klidně si uzmi nějakou knihu jakou budeš chtít a zaujme tě jo?)***
tak počkat počkat ... zatím jsou jisti Wopi a Litochowitz ... teď nějaký holky :-)
jo ziggy...je to těžký....já to vidím takhle: lito a ty v jedné místnosti
a wopi a jeanne v druhé....(wopimu věřim...tobě ne :-)) )
ale já nevěřim litoušovy ... víš von když si vypije je strašlivě zvrhlej ...
.
já s jeanne, litouč v tom kumbálu a Wopi kde chce
:-)))))))) kvůli tobě tu pobuřuju lidi jak se směju....já bych dala hlavní rozhodovací slovo wopimu....ten je znalej uspořádávacích technik....ty s jeanne rozhodně ne v jedné místnosti!
předwopidovský návrh: lito u ziggyho v pokoji (přičemž ho wopi zvenku zamkne)...wopi s jeanne v jedné místnosti...ziggy v kumbále
:-))))
hej, co to tady jede?.....:-)))
já bych zas nebyl až tak ukvapenej ... myslí tady i někdo na jeanne? ... chudinka
tak se na mě tešila a teďkonc ... já bych to geantelmansky nechal na její uvážení
Pájo, já tě zamknu!!!!!:-))
to je taky fakt...jeanne?
lito: já tam naštěstí nebudu....ufuf...:-))) :-))))
a já vim, že tam nebude....já mluvil o nekonkrétnu..prostě jí jednou někde zamknu:-))))
:-))))...jo zamknout páju v nekonkrétnu?..hmmm :-)))))))......
říkal tu někde nějaký lito že chce ubytování? áha neříkal...tak nic...
:-)))))))))))))))).
tak mám kde spinkat, půjde to?
Napište, ať nejedu z Ostravy a nespí,m jako bezdomovec na nádraží
je mi jedno u koho budu spát, jen abych měla kde...Napište,prosím
carodejnica prileti na metle...
vzhledem k tomu, že alkohol je metla... - Koliktilitrový máš koště? :-)) A na co lítáš? :-))
robi sa to z takych fialovych plodov..mnam mnam....
z mladych čučorietek? :-))))
tak tam se taky ukazu :) vezmu si flasku pramenite vody z Beskyd, ju? :)
hééééééééj....oi oi oi, takže můžem?:-))
bohužel. jsem rodinně indisponován...
já jsem zase
ind i šponován :)
Wopi, že jsi Ind, to jsem tak nějak tušila. Ale že jsi šponován, to je pro mě novinka!
Každý den se člověk dozví něco nového... vau!
Škoda že BEZ topinek, já se tak ráda dívám, když někdo někoho topí a nejsem to já... ten kdo je topinkou... nejvíc se mi na tom líbí, že ten topenec polyká andělíčky, a podle mých interních pozorování hodně záleží na tom, kolik jich spolkne, protože někdy jich spolkne tolik, že s nima musí do nebíčka, a někdy ještě nemusí - ale co pak s nima dělá? Má je furt v žaludku a v ledvinách, nebo zase odejdou? A kdy? A kudy?
Svět je samá otázka, kurnik šopa.
pesy, děti a jiný podivnosti s sebou... :)))
já sám jsem ta největší podivnost :)
jo, Monty, šopnovali, ale nedošponovali :))
zatracená pružnost
Doprdelééééééééééé!!!! Já myslel, že je tož další veekend!!!:-((( Tenhle nemůšu:o((( Cyn, prosím Tě, kdy je ten 2nd termín?
Tak si to užijte a neperte se :o)
Monty :o))))