Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProfesionální deformace
Autor
Danny
Ráno mě ze Sleep mode do Awake mode probudil zvuk generovaný budíkem. Nabootoval jsem a vstal z postele. V koupelně jsem provedl pravidelnou ranní údržbu hardware.
V kuchyni jsem provedl kompilaci sáčku s čajem, cukru , citrónu a horké vody. Výsledkem byl čajík, který jsem připojil na vstup svého organismu. Také jsem zkompiloval chleba, máslo a džem, výsledný load module jsem opět poslal na vstup.
Výtahem jsem se downloadoval do přízemí, kde jsem dekomprimoval obsah schránky na dopisy (byl zkomprimován s kompresí 0%- STORE- avšak chráněn hardwarovým heslem v podobě klíče, který jsem naštěstí měl po ruce). Získané noviny jsem pak vizuálně oscanoval. Vyhledával jsem pár klíčových slov, která mě zajímala, avšak žádné jsem nenašel.
Pomocí oblečení jsem potom změnil svůj look&feel a vydal se do práce. Na zastávce autobusu jsem se přepnul do Wait mode a nechal probíhat šetřič mozkoobrazovky, který na pozadí probíral různé úvahy a výpočty - pravý multitasking.
Potom přijel autobus, který mě měl uploadovat do práce. Upload trvá vždy dosti dlouhou dobu - nevím jestli kvůli tomu, že je uploadovaných uživatelů tak mnoho, nebo nepropustností daného kanálu...
Po outputu z autobusu jsem se konečně dostal do práce. Pracuji na velmi důležitém úkolu - snažím se vytvořit takové uživatelské rozhraní počítače, aby lépe vyhovovalo lidskému myšlení.