Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAch !
18. 07. 2002
8
0
2581
Autor
bloody
Svet
za
každým
druhým
rohom.
No zbohom.
cekanka_ucekana
08. 04. 2003
Ta poslední část mi tam moc nesedí. (No zbohom) Jakoby ta báseň rostla a pak jsi ji srazil fackou k zemi.
To je výborné !!
Tynic a ja sme celkom ...dostalo to !
Názov vyznieval ako melancholický nárek nad opustenou láskou - a ten šok bol potom ešte vačší :o))
super
Svet za každým druhým rohom... Paráda! Táto sa ti teda podarila. Pravdivé. Ako aj to, že svet je za každým novým otvorením viečka... Posledná veta (No zbohom!) má silný citový a expresívny náboj, lebo vyjadruje širokú škálu emócií - prekvapenie, znechutenie, fatalizmus, možno aj stoickosť. Stačí si vybrať...
tip a do klubu!
tak a vysvetlenie tejto miniaturky :
Ono je dost tazke vyjadrit pocit ze tento zivot je realita. Za prvym roho vidite nieco a za druhym uplne nieco ine. A takto je to stale "dokola" aj ked po rohoch.
Vzdychnutie zvolanim na zaver je vyjadrenie protestu proti takemuto zriadeniu.
ano je to cele jeden jediny filozoficky obsah.
bloody
Gastarbajtr
20. 07. 2002
Mimochodom ja pracujem. A co ty robis v plzni ? A nechces prist vecer na kaffe ?
bloody