Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěžnůstka
24. 07. 2002
9
0
2047
Autor
Quinn
Posadím ti na pupík
červenou jahůdku,
červenou jak krev,
co šumí ti v žilách
a popohání srdéčko,
co bije právě pro mě,
protože ví proč...
...kousek jej mám v sobě...
kecyblil: jo...mělo to zpomalit...a taky jo...trochu to tam nepasuje, panž tady šlo o ten kontrast...víme? :o)))
Ale dík :o)
Tedy jsem to pochopil správně? Kontrast židovský repliky s erotickou zpovědí psanou obecnou češtinou? Jsem asi trošku moc opilý, ale rozhodně mě baví povídat si s tebou. Nejlépe o věcech, jež považuješ za "ptákoviny". Též bych rád prozkoumal standardy ženské inteligence. Způsob živelného a správného reagování. Omeletu se špenátem v mořské konzervě humanity. Jasně, takhle tě mám rád: Bazén lesních plodin pod svíčkou lhostejnosti. Kde se vůbec pořád couráš?
Dostáváš mě čim dál víc..."kontrast židovský repliky s erotickou zpovědí" ? To snad ani nemůžeš myslet vážně :o)
Musím se donutit několikrát přečíst splodiny tvého mozku...máš vůbec ten mozek propojen s prstama, nebo se plácají jen tak? :o)
A nebo já mam moc malou představivost a lesní plodiny pod svíčku nedávam...spíš je konzumuju :o)))
A další ptákovina na seznamu :o)
Jsem opilý, plácají se jen tak. Ale kupodivu to smysl dává. Obzválště s tou židovskou replikou: protože ví proč...
Právě večeřím :-)
Líbí se mi to se vším, co to znamená. /*
(úplně jasný mi není význam předposledního verše, snad by se dal spád zpomalit i jinak - ale nevím :-)