Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezdomovec
Autor
Twardowski
Jednou žena obvinila, neprávem, svého muže z nevěry a po několika týdnech hádek ho jednoduše z domu vyhodila na ulici. To bylo pro něho tuze nevhodné, protože zrovna přišel o práci, neměl žádné vlastní peníze a díky povaze své ženy ani žádné přátele. Neměl kam jít, proto skončil jako bezdomovec.
Po několika měsících odloučení dostal těžký zápal plic a dávno mu propadl průkaz zdravotní pojišťovny, protože neměl jak zaplatit pojištění. Rozhodl se tedy, že půjde svou ženu odprosit a ke všemu se přizná (i k tomu co neudělal).
Když došel ke dveřím panelového domu, kde dříve bydlel, nalezl na hlavních dveří parte své ženy, zemřela před měsícem. Od jedné staré sousedky se dozvěděl, že byla obětí autonehody a dva týdny ležela v bezvědomí v nemocnici.
Chtěl se vrátit do svého bytu, ale jaké bylo jeho zděšení, když tam nalezl sestru své zesnulé ženy, spolu s dítětem. Byla rozvedená a snad ještě horšího charakteru než její starší sestra. Po krátké scéně, kdy vysvětlovala, že onoho muže nezná, zavolala policii. Muž utekl.
Za několik dní zemřel na jednotce intenzivní péče, protože byl přivezen do nemocnice ve velmi těžkém stavu. Každý raději těžce nemocného tuláka přehlédl.