Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMartin
26. 07. 2002
7
0
1537
Autor
Mrkvička
Těžko přišel na ten svět.
S pláčem a ublížený.
Ale ptáčci cvrlikali hned,
je tu chlapeček náš vytoužený.
Krásný a nahý. Bez viny.
Jako větřík vlahý
s chutí maliny.
Chlapec co mi štěstí dal.
Moje radost i můj pláč.
Anděl mně jméno zašeptal,
Já řekla „Dík“. On „Není zač“…
Martin s očima jak len,
to je láska co nikdy nespí.
Vyrůstá. Můj krásný sen.
Je opravdu od srdce, ale přece jen, formální nedostatky mi nedovolují přivřít oči a třeba tipovat... Ale to, že je upřímná, rozhodně hodnotím.
Myslím, že JRR má pravdu. Tam, kde kritizuje, ale také tam, kde chválí.
Jsou díla, kde na formální dokonalosti vůbec nezáleží, protože je nepsala hlava, ale srdíčko. Takže se přikláním i k Seregilovi.
Jsou věci, na které stačí první dojem a málokdy se k tomu vrátím. Tak to prostě cítím ...
Litochowitz
05. 09. 2002
Kýč? Možná... Od srdce? Určitě... Dávám na první dojmy a ty jsou veskrze dobré...
Sice se mi líbí ta upřímnost, ale asi se nestanu tvým pravidelným čtenářem. Asi bych to neměl psát, protože mě taky zabolí, když mi někdo něco takového napíše. Zkoušelas psát třeba i prózu, anebo máš nutkání jen na poezii?
Psala jsem povídky. A Tvoje kritiky mě nebolí. Je dobře, že se nebojíš a napíšeš co si myslíš.
Je mu pět....chtěla bych vysvětlit, že se narodil brzy ráno a ti ptáčkové opravdu hned začali vřískat :o) A dudlík nikdy neměl :o)
Jo tak když zlobí, tak to mu určitě zapadl dudlík za postýlku (kolik, že mu to je ? :o))))
Já nevim:o) Je to kýč& ještě blbě napsanej, ale... Jednak jsou tam místy velice pěkný obraty& pro Tebe má 100% mnohem větší cenu, než já dokážu pochopit. Takže promiň;-)
Sabinka a Stanislav_Vašina mooc děkuju :o) JRR nic se přece neděje, děkuju za kritiku :o)