Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalý zvědavec
27. 07. 2002
8
1
3406
Autor
Kastel
Přistihl jsem svoji tetu
jak surfuje v Internetu
Projížděla zrovna porn
oa nestihla zmáčknout storno
1 názor
Čiperná teta. Já tedy vždycky spíš přistihla puberťáky, jak vyskakovali z Woken rovnou tím, že natvrdo vypínali počítač. To se vždycky poznalo, kdo naposled seděl u kterého počítače, při pouštění. Hlášení - počítač byl chybně vypnut, signalizovalo zaskočeného puberťáka, chtivého shlédnout vnadů Pamely...
Kdo se bojí nesmí co ? (Přece ženskejm do postele :)) )
Jo a už se těším až zase budeš něco publikovat.
Cashew - dík :o), ale co je to dobrej ? Někomu se to líbí, někomu vůbec - určitě máš taky svoje čtenáře, které Tvá dílka ptěší - a vvvo vo to de ne?.... a s věkěm - s tím přichází akorát tak přemíra opatrnosti - už mám svůj epitaf "zde leží ten, který se celý život něčeho bál a nakonec stejně umřel :o)
aleš-novák
27. 08. 2002
Já mít takovou tetu, tak si s ní jdu vážně pokecat :))
Seš fakt dobrej, jenom by mě zajímalo jestli se opravdu písmáci pilujou věkem, nebo mi ani léta nepomůžou ? :))
Buď rád, že se teta baví...alespoň nepůjde do hrobu nepoučena o nových technikách :o)
:-)))))))) uáááááá superrrrr !!
tak přesně tohle miluju :-)))
píp jak Brno