Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePÍSMÁČÍÍÍ FOTKÝÝÝ
15. 03. 2000
0
0
2351
Autor
Sarken
Na poslední sraz se mi konečně podařilo vzít foťák (i s filmem)a tak jsem se pokusila tuto nezapomenutelnou událost zachovat pro příští generace.
Takže pokud chcete vidět pár Písmáckých Poděsů, mrkněte se na galerii.
Většinu fotek jsem spáchala já a jelikož jsem prachmizerný fotograf, je jejich umělecká hodnota hluboce mínusová. To aby (se) někdo nelek
Ech, přiznám se, částečně je to i moje chyba, nenapadlo mě, že by si bratr nevybíral mail :-((
Díky Merlemu a dalším (mně ne) si ty fotky můžete konečně prohlídnout
auditoria- !písmáci fotky! autor Merle
moc se omlouvám za to zdržení
Já už jsem zvědavééééj....tak s tím něco prosím udělej (Merle :-)))) )
Merle: Ehmmm... kdo že je to ta "Šari"? Nepleteš si to s Mistrem Šarivari? ;-))))))))))
Nezlobte se na Šari, to posílání na galerii blbne zatím všem, a co je horší, ty nepodařený (nedošlý) dílka nejdou smazat, tím pádem poslat znova... Pokud mi to Šari pošle, nechám je hodit bráchou na nějaký FTPčko (já sem za proxynou a FTP nemůžu použít)
bebitka blond
16. 03. 2000
No Sarken...zdá se, že neplacenou dovolenou si nevzal jenom scanner :-))))
Nevadí, Sarkenko, nevadí.. aspoň se trošku pocvičíme v trpělivosti, ne? ;-)))
Sarkenko, mne to nejde. Píše mi, že dielo nie je v databáze.. A som hrozne zvedavááá !!:-)
ALOHA
Zatraceně
máš pravdu, to jsem zase jednou jásala předčasně
no nic, pokusím se s tím něco udělat.
NEKAMENUJTE MĚ!