Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTam
Výběr: Print
01. 08. 2002
8
15
4197
Autor
Vole
Zhulme sa mesiacom v splne,
pohladenie slovami nie je len obycajna nedorucena zasielka...
Citis vôňu pinii? Ctene mesto, ake je tvoje zelanie?
Budeme byvat v stane.
Celkom sa tam tesim ale vies...nostalgia
to nevadi,
ked sa schovas pod deku zadumcivej vasne!
15 názorů
Kde jsi, přiběhni si pro ni...:-))
asi to nebude klávesnicí, ale systémem, já mám XP
Avox z latiny, vox je hlas, "a vox" když hlas chybí, bez hlasu, jen písmenka...
alveola... to jsi u mne nečetl, ale je to část čelisti, ze které vyrůstají zuby, takže podle toho jsou třeba alveolární hlásky, ale tubuloalveolární? to opravdu netuším, ptej se tam, kde jsi to přečetl, u mně ne :-)
chcelo, chcelo....to by som ale potreboval tu klavesnicu z tvojho suplika....neslo by to nejak?
preco "vole"....hm neviem....som chcel aby mi to pri odchode napisalo "jste odhlasen, tesim se na shledanou, vole!" tak uz to tam mam...
a co znamena avox?
a co znamena tubuloalveolárny?
no klávesnice mám v šuplíku dvě náhradní, ale těžko ti ji podám... měj se! :-))
ved uz to bude...prepac prepac....alt147 mi tu nefunguje(nemecka klavesnica)....ale urcite to opravim, nejak
za co dakujem.....no za radu, alebo za zaujem.
nice day.
za co děkuješ, stejně jsi to neopravil... sežeň si rozšířenou ASCII tabulku, tam toho najdeš víc
já myslela, že "vuona" se píše "vôňa"? A "zádumčivá vášeň" se mi taky zdá být protimluvem, promiň...
nevím co je na tom bezvadnýho! ( myslím že bezvadný by bylo kdyby jsme to nemuseli říkat ) .o))) *t