Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevrzání vrátek
31. 07. 2002
12
0
2981
Autor
jorel
*
vrznutí vrátek
to rozpustilý větřík
samozvaný host
*
Tvoje haiku,to jsou takové krásné perličky na náhrdelníku života...Ouplně přesně mám před očima scény Tvých haiku,jako kdyby tady nebyly napsány,ale promítány z nějakého filmu...
Je podzim,tráva žloutne,slunce již zapadá ale ještě zcela nezapadlo.Ulice končí obzorem a vlevo,u posledního domku v obci,jen lehce vrzla rezavá vrátka poryvem vánku...V dálce houká vlak a sousedovic pes(není vidět) pozdravil tu scénu,jako by byl jejím autorem....
SUPER!!!!
Je to haikuovité a zařazuji do svého užšího výběru. Bohužel je v něm hodně silná konkurence - no uvidím.
Tip ovšem dávám hned.
už jsem od tebe dlouho nic neviděl...návrat...:))
skvělé, i když - 6-7-5, ale nechybí tomu pointa a příroda a haikujakost :)))
*!, klub
Haiku muze byt i 7.6.5? Omluvte me, ja tomu nerozumim...
Ale jinak je to pekny a vyztizny ;o)
Haiku by mělo být 5-7-5, ne? Já ovšem tady vidím 6-7-5.
Ale je to jinak moc pěkné.
Pardon ;o) Dobre jsem pocital, ale blbe napsal :o) Stane se, snad mi bude prominuto.