Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA v duši sněží
02. 08. 2002
14
0
2099
Autor
Elyanne
Mráz bolest sevřel v morku kostí,
ven nemůže a je jí zima.
Ať tělo drtí bez lítosti!
Mě tahle bolest nedojímá.
Jen vědomí to dá mi spáti,
že do srdce se nenavrátí...
Blaznivkaaa
05. 08. 2002
(bez hlubší kritiky...) je to krásně smutné a taky z toho jde strach...*
dýchl na mne básník, ale závěr ..
za čtyři první řádky bych ti dal i cokoli
Nějak tomu nerozumím....bolest drtí tělo...snad duši ne...ale co pak to srdce?
Začátek je moc dobrý...:)
První čtyři řádky se pěkně čtou, mají zvláštní vnitřní rytmus. Poselství závěru je však dost nejasné.
Já jsem nejspíš doma, ale ... je to hodně drsné, pravdivé T*P - ale nedržet se toho.
Trochu mi to pripomnelo takovou tu klasickou postavu basnika hledic v nebe v palsti a klobouku s pohledem v nebi jemuz srdce tak krvaci zpivajic sve princezne pod balkonem... nevim ma to atmosferu ale neco mi tam nesedi...
Za milý anachronismus...
Obsahem skoro jako epigram,
leč formou v kraji romatiků...
P.S. Dabi, já tomu také nerozumím, ale (pro sebe) si rozlišuji, kam až bolest může, co (ve mně) napadá a kde jsem (proti ní) pevná. Bolest může sídlit v duši (srdci) i „jen“ v těle. Každé bolsti se vzdoruje jiným způsobem, a každá bolest nás jiným způsobem ochromuje...
░▒▓-_-▓▒░
«*»
P.S. Dabi, já tomu také nerozumím, ale (pro sebe) si rozlišuji, kam až bolest může, co (ve mně) napadá a kde jsem (proti ní) pevná. Bolest může sídlit v duši (srdci) i „jen“ v těle. Každé bolsti se vzdoruje jiným způsobem, a každá bolest nás jiným způsobem ochromuje...