Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVšední záležitost
04. 08. 2002
9
0
2710
Autor
Seregil
Cigareta pomalu
hasne
v šedi bezbolesti
veľmi známy pocit... myslím, však, že to vôbec nie je o cigarete, nemám pravdu?
Není to o té cigaretě... ta je zde jen jako nástroj..... nástroj verše...
omlouvám se za špatnou interpretaci..
Swedish_Nigg
09. 01. 2004
...:-)výstižný...sakra, tak to 'haiku' si budu muset nějak upřesnit...nechytám se, intelektuálové:-)....hladovej nádech, plíce praskající ve švech, a odevzdanej výdech, co se mísí s dušenym povzdechnutim...šeď plynoucí z nosu a pusy zároveň, popraskaný rty...:-))jo?
Já vždycky myslel na ten pocit, když vdechuješ kouř do plic, na to jak ti příjemně po ránu zmotá hlavu...
A pak sem s tím seknul.
*
Asi máš pravdu, je to takové umrtvení. Přijdëš o vitalitu, o energii a možná je to snesitelnější. Ale nechme už rozumování :-)
Mě bolí cigarety i vše co s nimi souvisí, "šeď bezbolesti" zažívám spíš když zrovna nekouřím. "v šedi bezbolesti" :-)*
U mě ta šeď bezbolesti bývala při kouření ... člověk nemyslel na nic jiného než na nikotin. To už nebolelo. Jináč to můžeš brát jak chceš ... :-)
líbí se mi slovo bezbolest, evokuje šeď prázdnoty, ale jak již řekl Krel - haiku to moc nejni :))