Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA tak štěkám
04. 08. 2002
6
0
2704
Autor
jehostara
a tak štěkám
jako hrom
gédé je můj
šampion
Nicollette
17. 02. 2006
Nene, Blšánek se jmenuje šéfredaktor Týdne, už jsem si vzpomněla. Nikdy není pozdě, od svejch 23, co jsem se dala dohromady s majklem jsem toho stihla hodně :-)))
To je Balšínek!!! Blšánek je náš medvídek, kterej děsně fandí fotbalovému klubu FC Chmel Blšany.
jasně a přání je fotr myšlenky a když to daj tyhle dva spolu dohromady, maj nevlastní sourozence opakování a myšlenku
dost, jani, dost, už nikomu nic nepiš!!!! dneska ne!!!!
gd, víš co nikdy nedělej v práci? nelej si do piskly erektusu vodku a už vůbec tím nezapíjej diák, když se pak pokoušíš nainstalovat si novej počítač :-)))) (já vim, žes mi řikal, abych todle jo a todle né, ale mám omluvenku, fakt tu po 3 týdnech nic nestíhám a myslela jsem, že se mi udělá líp :-)
hahaha, kromě toho, jak jsem na všechny vtipňoušká, jsem rozbila právě teď skener a sice nevim, jak je to kvuli mně technicky možný, ale NIKDO kvuli mně nemohl přes firemní server na net asi půl hodiny :-))))))
nin, na tobě je vidět, že tě tvoje práce baví!!!
já mám hroznou chuť taky něco rozbít.
asi utrhnu Blšánkovi nožičku, až příjdu domů.
kdo je Blšánek? nejni to ňákej politik? mě ta práce bavila, dokud jsem nebyla 3 tejdny nemocná a pak nepřišla a nezjistila, že se mi na stole nahromadila práce na 100 let, co se nikdo nenamáhal ani roztřídit, a že tu tím pádem musím zůstávat denně přesčas tak do 20 hod, na což nemám, nebo ano, ale pak se to tluče s mými tak dost chatrným předsevzetím vysrat se na opiáty. Jenže jenom díky nim je to první práce po letech, kam se dokážu zatím dohrabat plná energie a lhostejnosti ke vzhledu a výrokům svých spolupracovníků. Za posledních 6 let mě z každý práce vykopli, protože jsem tam přestala chodit, jelikož jsem se vždycky probudila s pocitem, že není možný, abych tam jela a někoho z těch lidí viděla :-))) jinak hezký trhání, chceš-li doma něco zničit, pozvi mě na návštěvu, máte-li počítač, je to jasný :-)
Blšánek je náš medvěd.
Já jsem byla dva měsíce nemocná,takže teď v práci vydávám rádia, což by zvládl tak průměrně inteligentní šimpanz...uvažuju o opiátech, ale nevím, jestli není pozdě. Samozřejmě můžeš k nám přijet něco zničit, nebyla bys první ani poslední.
hle, pravice podaná k usmíření, co ty na má drahá? drahá a stará?
a ty nepr(u)ď, nin, opakování je matka moudrosti!!!
a love není nikdy dost!!!
to teda byla Itálie + dvě hodiny stávka v koupelně
následoval vpád na Písmáka, nechtěla jsem věřit, že nejste erotická seznamka, když k nám domů začlo chodit prádlo
Margarettka
05. 09. 2002
hele, gd se vopakuje, to je ale trapák.
(všimli jste si, jak je na mlíku nebo na vínu, prostě na krabici, napsaný, že to balí Tetrapak? to je takový slovo, že by to někoho mohlo docela vystíhovat, jakože se bavěj o něm :-))
:-)))
teda nevim, jestli to nepatří do Psychotický frakce Písmáka, někam do obsesí :-)
Ano, rozhodně do obsesí. Dalo by hovořit o nezřízené vášni, posedlosti, závislosti... Je to droga. :))))
no jo, ale já se to tam bojim zařadit, když Danny, co vede klub, má nějakou averzi k dílu tvojistary :-)
Už se bavím nad tou diskuzí...
"To jsi se zbláznila? Co to sem cpeš za slátaniny?"
"Jak zbláznila? Je to snad psychotickej klub, ne?"
"Psychotickej jo, ale ne debilní..."
Udělej, jak uznáš za vhodný. Ale patří to tam. Rozhodně.
tak já to tam teda posílám a jestli mě vyloučej z klubu, založíme si vlastní psychoticko-debilní frakci :-)))
Monty_Python
26. 08. 2002
čaroděj mou družku velice pohněval, a tak usilovně přemýšlí nad nějakou říznou poznámkou, kterou by tohoto rádobykritika pohněvala. bohužel jí to chvíli potrvá a připojení přes modem není nejlevnější, takže jindy. ALE TOHLE BY SIS TEDA NA ŽENSKOU NEMĚL DOVOLOVAT, ČÁRO!!! ABYCH SI NA TEBE NĚKDE NEPOČKAL A NEDAL TI AVÍZO!!! (to jsem psal já, milý gd.)
Sprosťáku sprostej!!! Zakomplexovanej!!! (To psala mojestará a stálo mě to padesát korun. Shit.)
já to těm kritikům umím ale zavařit!!!
i ti nejsilnější odpadají???
gédé, nechceš si konečně nabít utržené sluchátko???!!!
...nedá se ti dovolat.
genyjální degeneratývno
mají na tebe
poličana
nebo snad
LOVEckej placatej
co já vim
ALL I NEED IS LOVE!!! TAK NAVAL LOVE, VOLE A NEKECEJ!!!
SV: Má zavařovanej mozej. Myšlenkovej kompot. Nebo komplot?
VIVAT!!!! BRAVO!!!! MISTROVSKÝ KOUSEK!!! MEGATIP A ROZESÍLÁM SPOUSTU AVÍZ, ABY SE VŠICHNI MOHLI POKOCHAT!!!! ŽJÓVA!!!!
ÁBéCéDéGéDéPřeDe
ToHleŽádNáNeDoVeDe
PřeDeVelMiSpoKoJeNě
PřeDeJaKoKoTěVseNě
KoKot. ChaChá... Uh... Chm.... Promiňte.