Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes je diabetologie
Autor
Josefk
1.
Jen co se zabouchly dveře, lékařka zírala.
Ode dveří se nesl rozzářený sedmdesátník pan Winter, přibližně roční vdovec. Vyparáděný, s lesklou hřívou, veselé oči povídaly o výborné náladě.
" Pane Wintře,dnes záříte jako hvězda jasná," vzpomněla si lékařka na Pavla Nováka a uvítala pacienta úsměvem.
Pan Winter se zapýřil a nesměle se otázal : " ... je to na mně opravdu tak vidět ? ... mám paní doktorko ... přítelkyni ! "
" Ale jestli budu mít dnes zvýšenej cukr, tak to vám přísahám, že to není ... těma sladkejma ... loubancama ! "
2.
Po půl druhé odpoledne se čekárna vyprázdnila a konečně bude moci jít lékařka na toaletu. Na tuto dobu toužebně čekávají její močový měchýř a pacienti, u kterých provádí konzília.
Dnes se ale ještě ozvalo rázné zaklepání a do ordinace byl poté sestrou vpuštěn fešný mladík, dealer to firmy Berlinchemie.
" Tak se nám přesuňte k váze a nahlaste setřičce, kolik jste vymočil ...", reaguje bleskurychle lékařka a otočí se pomalu k váze.
Na váze se právě sám váží usmívající se mládenec.