Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVariace
Výběr: hermit
06. 08. 2002
6
1
2100
Autor
Bafomette
sluníčko zachází za mraky
pasáci perou povlaky
1 názor
rád bych vás dva (z+h) potkal zítra ráno na břehu máchova jezera, svítilo by slunce, smekl bych klobouk a řekl, poklona, smekli byste klobouky, a řekli byste, poklona a pak bychom pokračovali dál po písčitý pláži, já směrem k Jarmilině skále a vy k nádraží. nebo obráceně. :)
staniž se. nemoch by to bejt ale třeba břech Kněžáku u nás v Jihlavě? ;-))
Mohla bych být bez klobouku a bos(a)? Mohla bych, se třeba, když bychom se míjeli jen tak smeknout a pak si to namířit rovnou do nemocnice.
:o)))))
Vždyť se tu jen tak přátelsky s hermitkem pošťuchujeme :o))
Proč? IMHO jde o mistrnou neotřelou zkratku s okamžitým a nečekaným vyústěním. To, o čem by někdo napsal sladkobolných 40 řádků, dokázal Baf. vtěsnat do dvou veršů. Nejsou to verše veselé, ne, ani hravé. V prvním se čtenář ptá: bože, co to ZASE je? A v druhé ho (mě) rozhodí ta nečekaná sociální brutalita a syrovost. A přitom spolu oba verše dokonale kompaktně splývají. Na výběru trvám.
Pěkný den, sluníčko dnes z mraků nevyšlo.
sory, hermitku, ale takovejchhle kýbl ..
jaxi vocamcáť pocamcáť
souhl se zolli
hermit tos nemyslel važně tu obhajobu svýho výběru, že nééé? To Ti nesežeru!
Kamenna_Tvar
06. 08. 2002
hermite, hermite
máš niečo vypité?
:))))
mně ne... (a tomu výběru nerozumím)
Hezký to je o to nic, ale je to skutečně, hermite, literární dílo na výběr???
Jistě na TIP, ale zdůvodni mi prosím, proč chceš, aby právě TOTO dílo bylo v klenotnici písmáka?
Baffomette je to krásné hravé a má to nápad. líbí se mi to. To že se táži hermita neber prosím osobně, ani jako útok.
Ode mne TIP