Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO psychice hokejového brankáře
Autor
Sourozencimrstikovi
"ano útočník se uvolnil, sám jede na brankáře,dělá kličku do beckhandu a střílí střelu k levé tyčce branky.Brankář famózně chytá lapačkou a svůj tým zachránil od jisté zkázy"
V tu chvíli je psychika brankáře na nejvyšší úrovni a on má pocit,že může, že určitě chytí další střely a tím pomůže nejen svému sebevědomí, ale i svému týmu.Má takovou jistotu jakou určitě nemá brankář na druhé straně hřiště.A tím i roste.
Na druhou stranu když komentátor říká:"útočník je ve středním pásmu a je blokován obránci, kterým jdou na pomoc útočníci, ale přesto útočník střílí dalekonosnou střelu a .........GÓÓÓL, nevím na co myslel brankář když útočník střílel, ale takovou chybu si nemůže dovolit ani nejhorší brankář"
V tu dobu je psychika brankáře na té nejnižší úrovni, nějací brankáři se psychicky složí,ale také jsou tací kteří od té doby jsou nabuzení na každého protihráče a jsou dravější v brance.
Většinou se po takovéto situaci zláme hokejka, ale to už k tomu patří.
A nezapomínejme-sport je jenom hra!!!